2010年12月17日 星期五

給我的面部飲杯人蔘 - Korean Ginseng Reviving Essence Mask



前天介紹了中藥洗髮用品,
今天再介紹多1樣中藥 - 人蔘
"人蔘" 大家都應該知道有補氣、補肺、促進新陳代謝及血液循環、強身健體功效
虛弱時好多人都話飲杯人蔘, 人都會精神D!!
今次我就給我的面部飲杯人蔘先~

Korean Ginseng Reviving Essence Mask (
蔘活膚修護面膜)
蘊含韓國上乘天然人蔘萃取精華, 由內而外修護及滋潤肌膚,
有效預防及減慢肌膚老化、擊退皺紋、解決暗啞及粗糙待皮膚問題,
並提供深層保濕滋潤, 還原每天受損細胞。

讓肌膚更顯青春活力、有光澤!!

蘊含韓國人蔘精華: 重點修護肌膚, 刺激細胞再生, 延緩肌膚老化
甘草酸鉀: 改善肌膚常見問題, 讓肌膚更活力健康
維他命E及骨膠原: 提升肌膚彈性, 具美白去印功效

這款Mask好多摺口的, 總共有8個啊!!
而且Mask都幾大片(對於我來說)!!!


一打開Mask, 陣陣人蔘味滲出, 挺香的!!
都算貼面的, 而且還照顧到眼睛tim~

不過Mask對於面細的我算大,
所以下巴位變得over晒~
唯一解決方法就是: 撕開2邊, 左右交叉蓋上,
這樣做非常緊貼我的下巴位置!!
如果你們都有這個問題可以這樣做!!!


敷完10mins水分上升了不少(其實本身都唔少的!!)

最後都係比較照, 今次是敷了5次的效果:
印印淡左, 紅印消失左, 真的有幫助淡印,
而且我不是連續5天用的,
所以這樣都有這種效果, 真的是GOOD!!!


HK$75/5片1盒, 適合任何皮膚使用
補水淡印, 韓蔘Mask幫到你!!


有無人同我一樣中意中藥味呀!?

沒有留言:

張貼留言