2010年12月17日 星期五

CUPAL Beauty 有聖誕優惠: $162/盒, 仲唔快D入貨!?



大家有留意到雜誌廣告嗎?
有留意到我嗎?
CUPAL Beauty Switzerland Collagen++有新廣告,
而且有我份tim~
雖然細了點, 不過認識我的人都應該認得我呱!!
哈哈~~
之前一盒14包($198, 萬寧獨家發售)
現在有聖誕優惠: $162/盒

你仲未見到?
咁快點去買本雜誌啦~~~
係9/12 壹週刊, 11/12 快週刊, 13/12 Fashion & Beauty刊登
就會見到我了!!!

其實現在的我仍然在飲CUPAL Beauty Switzerland Collagen++
記得CUPAL Beauty Switzerland Collagen++有咩效果嗎?
回顧一下吧>>>
皮膚不再甩皮, 不再乾到痕癢 - CUPAL Beauty膠原蛋白美肌精華
28天的威力 - CUPAL Beauty膠原蛋白美肌精華


CUPAL Beauty瑞士膠原美肌精華
源自瑞士的全效美肌飲料, 成分天然, 不含糖分及脂肪,
其生產過程均符合歐盟嚴格標準, 絕對安全、健康, 有效補充肌膚每日所需。
CUPAL Beauty 瑞士膠原蛋白美肌精華的主要成分以最新科技提取自無污染的
深海魚, 並以低溫噴霧乾燥技術提鍊而成,
確保活性膠原蛋白精華能有效提升肌膚含水量及彈性。

好好味啊!!


愈飲愈靚, 記得女性最重要是骨膠原啊~
CUPAL Beauty瑞士膠原美肌精華是1個好選擇!!!

沒有留言:

張貼留言