2010年12月27日 星期一

Christmas Party 好好味的扒啊~Neo Derm



今天來到亞根廷餐廳 - Tango Argentinian Steak House
聽聞扒好出名的, 今次有機會一試!!!


來到餐廳先周圍影影影~~
周圍都是亞根廷佈置 & 裝潢,
陽台位置擺出著較高的桌 & 椅,
對著窗邊, 微微秋風, 真的好Ralex~


看到那麼多"With Love"係X'mas Tree就知啦~
今次其實是Neo Derm為我們預早慶祝Christmas的Party


Neo Derm Staff為我們佈置得好美
大大個聖誕老人像, 其實我攬佢唔晒, 你就知佢有幾肥啦!!


連餐桌都擺放得好有x'mas feel


餐廳內充滿著聖誕氣氛,
真的要謝謝Neo Derm!!


今次的抽獎獎品啊~~~
唔知有無我份呢!?


我的No. 20號啊~~
記住抽我啊!!!


場內更擺放著很多Neo Derm旗下的產品,
你地有沒有用緊哪款呢!?


Bioderma卸妝水應該是最多人用過的嗎!?


好開心今天見到很多相熟的blogger,
而且仲有好好傾的Jenny, 記得經常嘻嘻哈哈傾脫毛,
真的好開心!!


Tango Argentinian Steak House扒爐熊熊燒起~


又係時候開餐lu~嘻嘻!!
為食的我等著据...据...据...


今天我的餐友們~
hi~食多D啊!!!


今天2位搞鬼主持~~
好中意她的紅紅圍巾!!!


我們今天好輕鬆的, 一邊食, 一邊玩!!
好多好美味的美食^o^
岩晒我!!
有香脆法包, 加埋牛油好味啊!!!
芝士蕃茄春卷, 咸了點
煙肉配芝士, 挺香的!!
大肉腸, 不用多講, 1個字 "正"
主菜: 菲力牛排, 真的好好味, 好juice
仲有D沙律, 醃製食物
甜品: 拖肥布甸, 好滑, 入口即溶
仲有糖伴麵包條, 好鬆化!!


食食下...突然聽到 "20號"
我中左Exuviance Set
平時無乜抽獎運的我竟然有獎, 好開心啊~~


仲有Dermes送出的牛皮iPhone套tim~
仲有我最中意收到的卡 - Christmas Card


最後每位在場的blogger都有這些X'mas Gift帶回家,
好開心的Party!! 希望下年仍然有幸出席啊~


謝謝Neo Derm, Dermes, Maggie & Jenny給我愉快的下午

如果有sis想試Dermes脫毛的過就快D click入以下網址登記啦~
http://www.dermeslove.com.hk/lovenow.php?show=true&edm=el
依家join, 就可以過無毛毛的summer啦~
仲等!? 快Dclick入以下網址登記啦~

沒有留言:

張貼留言