2010年12月27日 星期一

Boxing Day 好有心思的GIFT (內有GAME玩+有獎品)



Boxing Day~
又係拆禮物的時候!!
今年收到充滿心思的禮物,
而且是手作的!!

就是男朋友畫的畫啊~
佢每晚都是用他的睡眠時間油的啊~
知道你時間不多, 你都為了我而  你的睡眠時間,
而且仲要在暗暗的燈光下製作, 真的辛苦你啊~
不過亦謝謝你啊!!!


見到隻馬餾仔, 真係覺得好似你啊~


我都係第1次收畫啊~
好特別!!
而且男朋友話這只剩下這1幅了,
再買不到了!!! 是唯一的嗎!?
更開心啊~


不過這不是單單一幅畫, 後面仲有野睇~~~~


冧死了~
其實有時1句說話, 不用多, 就已經足夠!!
而且1句說話亦可以代表到很多心意!!
這是說話的魔法啊~
人人都識, 只你你會不會用!!


我有用到啊~
想唔想知係甚麼說話的魔法!?
黎玩個Game吧!!

我的說話的魔法是 "XXX的女人"

估中的你就會得到我送出的Gift,
與以往一樣, 得獎時就會公佈是甚麼獎品!!
只要你打出你的答案就可以,
今次仲可以有多個答案, 我會回覆你"正確" or "錯"
截止時間: 01/01/2011 23:59
今次無最接近的答案, 如果無人答中的話,
我都會有點安慰獎送俾我覺得答得幾好/有創意/有心思的你們!!

沒有留言:

張貼留言