2010年12月17日 星期五

燕窩Body lotion 矜貴品質 平宜價錢


大家知唔知發生咩事!?
你有無遇過這樣的情況!?
你怕嗎!?

其實這是因為天氣乾燥而令我非常痕癢,
而我忍不住手去 R 佢 > <
我知我好衝動, 不過真係好痕嘛...
每次這樣R完都會出現紅色一點點的情況,
好似打排球爆微絲血管一樣!!!


所以冬天一定不可沒有Body lotion
不過我是豪用body lotion的一群,
所以都希望Body lotion平宜一點!!!
豪用都不會肉赤嘛~呵呵!!


就給我Watsons找到平靚正的body lotion
燕窩精華+輔酶Q10美白抗氧化身體潤膚乳
HKD$49.9/300g(這個價錢心動吧!!)


燕窩精華+輔酶Q10美白抗氧化身體潤膚乳
以天然燕窩中萃取的名貴燕窩精華製造,
豐富的燕窩精華能為乾燥肌膚提供深層滋潤, 同時有柔嫩美白的作用。
而且添加了輔酶Q10成分, 能有效保持肌膚彈性,
提升肌膚抗氧化能力, 延緩細胞老化, 令肌膚在寒冬中繼續保持嫩滑水潤!!


使用後明顯乾紋消失了~
而且Cream狀白色質地, 容易推開, 水潤幼嫩!!
有淡淡清香, 不濃烈!!
塗搽後好像有一層薄膜包裹著我!!
而且我整天都只天補搽過1次而已!!


雖然有body lotion, 不過大家都要注意一些地方啊 :
1) 洗澡時不要用過熱的水溫, 這樣會洗掉皮膚上有保護作用的油脂層。
2) 在家中 or office長時間開了暖氣, 會令體內水份流失得更嚴重。
如果唔係有body lotion都不能真正幫到你啊~
而且冬天要飲多點水啊~
這才是治本的方法!!!

燕窩精華+輔酶Q10美白抗氧化身體潤膚乳 HKD$49.9/300g
(Watsons有售)

燕窩身體潤膚乳 矜貴品質 平宜價錢

沒有留言:

張貼留言