2010年12月17日 星期五

我的第1次迪士尼充滿笑聲, 幸福的一天!! (Part 2 薑餅人村莊)



12月又是聖誕月, 好多樂園都推出聖誕主題,
今年迪士尼是 "雪亮聖誕 妙想童話國"

食飽飽就開始要消耗熱量了~
玩Game
小飛象旋轉世界
&
太空飛碟
最好就是坐在上面談談心, 呵呵!!


Space Mountain
左撞撞, 右撞撞, 挺好玩的,
不過如果有埋墜落就好好多啦~


馳車天地
剛好是紅色, 這類車都是紅色最好, LUCK!!


之後就去到<<愛麗斯夢遊仙境>>的五彩旋轉杯
瘋帽子旋轉杯
開始時仲好正常架!! 但我地開始轉時...
可能轉得太快...我落杯時感覺好飄好浮 ><
個頭暈暈地, 下次唔轉咁快啦!!!!


灰姑娘旋轉木馬
男朋友扶上馬, 扶落馬, 細心(讚)!!
不過他又點會張張都笑得正經呢!?
睇下右上個張相...他扮緊賽馬啊!!! 哈哈~


太空人Elyse來了~~~
say個hi吧!!


美國小鎮大街佈滿巨形的「士的糖」,
我就緊係揀我喜歡的PINK PINK士的糖攬住影啦~
不過我攬唔晒 ><
男朋友中意的3隻鴨鴨, 我only知道佢地係唐老鴨的姪仔,
有無人話我知這3隻鴨鴨叫咩名呢?


薑餅人村莊
糖果屋都是無法進入的, 不過有漂亮的糖果外牆就夠啦!!
咬~咬~咬~


扮下開門敲門先~哈哈!!!
大家去玩既話, 真係要每道門都影下,
各有特色, 不過薑餅人村莊沒有燈, 所以記得係日落前影啊!!


之後就開始我的迪士尼



之後就開始我的迪士尼人物合照之旅~
No.1 米奇米妮
這個排了1hr左右呀><
腳都累死!! 不過男朋友好好的, 佢排隊, 我坐!!


Winnie the poor, 小豬,
高飛, 布魯托
咁樣影一影就已經影到夜晚了~~


影完就要等下放煙花,
這個時間去返門口影, 我覺得夜晚影靚過早上!!
之後就行返去城堡等煙花~
不過真的是太凍了, 男朋友好窩心的買了杯朱古力給我!!


開始了!!
煙花好閃呀 ><
勁耀目!!
有時真的睜不開眼 ><


最後我們買了一對米奇米妮~
好得意架, 企起身時開眼, 訓低時是閉上眼的!!
而且米妮仲有長長的眼睫毛TIM~


整天都感受到男朋友的照顧、疼愛、關心,
而且不停帶給我歡樂!!
真的好幸福!!
好開心與你一起過"雪亮聖誕 妙想童話國"

沒有留言:

張貼留言