2010年12月17日 星期五

我的第1次迪士尼充滿笑聲, 幸福的一天!! (Part 1)



睇到標題就知我要晒下幸福啦~~ 哈哈!!!
請容許我晒吧!!
因為我覺得幸福時應該把那刻記錄下來的,
這樣就不會忘記, 而且可以不時拿來回憶一番!!

而且把"幸福"一點一點的儲存起來,
其實都是一種令自己幸福的一種方法!!

今天的開始是由我煮早餐開始...
本以為會好成功...點知個早餐完全失敗了 ><
好彩男朋友都不介意, 全部食晒~

之後就開始我們的迪士尼之旅
先來1張幸福相>>


我們與友人一同暢遊港鐵欣澳至迪士尼,
而且我們來回了好幾次,
1次的車程真的不夠時間影晒~哈哈!!
你地睇下我男朋友同米妮的合照Pose~哈哈!!
扮少女啊~真係笑死我!!


在迪士尼線的車箱內有好多不同的迪士尼人物,
在迪士尼人物當中我最愛"米妮"
我扮唐老鴨的鴨咀似嗎!?
點解男朋友望公主的眼神咁傾慕架!?


除了與迪士尼人物合照外,
我地就連扶手、坐位、窗口都影一大餐!!
我的高度要同這扶手影相......真的是有點勉強!!!
只怪我跳得不夠高吧...
而男朋友的那張是我迫他影的~呵呵!!
因為我影得咁辛苦, 你都要遷就一下我,
與我一起辛苦吧!! 不過我覺得他似搞笑為主~哈哈!!
一起握著扶手那張我好喜歡啊~Very Sweet的感覺!!


車箱內仲有企位的, 又影!! 哈哈~
平時港鐵的坐位是凍冰冰、硬掘掘的!!
迪士尼車箱真舒適, 軟軟的、不會有冰冷感覺!!


我們連車箱上蓋都影, 看到我&男朋友的影子嗎!?


最後來張凝望對方的sweet photo


離開車箱, 再影~哈哈!!
好外國的feel的車站


這個危險牌, 是話你知我好危險架!! 你睇我個樣幾惡就知啦!!


手牽手的柱男柱女
男朋友是想就我的高度還是又想搞笑呢?


12點我們終於影晒外面而入場了~~
我同男朋友是米奇 & 米妮
my fd & my fd's bf 是高飛 & 唐老鴨 (唐老鴨是my fd最愛)


勁白癡的我一入場見到一些新奇有趣的太陽眼鏡,
即刻帶上, 襯唔襯我先!?
仲發現ATM機, 靚過出面好多wor~


第一對合照的就是 Chip & Dale
他們好搞鬼的!!
去到禮品店就緊係唔會放過試戴試玩既機會喇!!!


大家覺得邊頂襯我多D呢?
男朋友這張好邪惡的感覺 ><


1隻手套都玩幾次, 哈哈!!
米妮圍裙~如果我嫁左人我就買佢返屋企!!
玩煮飯仔!!!


係店內還有一座糖果架tim
好靚啊!!!


現在已經2點幾了~~
有點肚餓, 要買野食醫肚!!
朱古力士多啤梨串 $20
仲有甜品tim~


PART 2就會有多D迪士尼人物 & 薑餅人村莊
敬請期待~

沒有留言:

張貼留言