2010年12月19日 星期日

今晚是我與他的第1次 Club hip (聖誕之選)


今晚是我與他的第1次
唔好諗埋D衰野呀!!!

其實是與他的第1次為聖誕而有的dinner
今年突然有聖誕餐食真的幾驚訝的,
不過真的好開心聽到這個消息!!

今晚我們的地點是Club hip
點解是Club hip? 其實是收到Club hip的email
而且男朋友看過覺得挺抵食的!!

所以選擇了Club hip
6/F Parekh House 63 Wyndham Street Central

地方挺舒服的, 而且有室外的地方,
不過夜晚燈光比較暗!!


一坐下就點起燭光,
揀好main course就先來杯Red wine


等食期間, 又到自拍時間,
有男朋友相陪, 又有杯紅酒 ^o^
Good!!!


前菜我們1人揀了1款
我的 : 黑松菌紅酒醋沙律
紅酒醋酸酸的好開胃, 我挺喜歡的!!


他的 : 煙鴨胸蕃茄沙律
鴨胸好味, 一點都不膩!!


湯 : 牛尾湯


主菜有3款選擇, 不過我倆都揀了 : 紐西蘭肉眼扒配朱古力紅酒汁
朱古力紅酒汁好特別, 不過我略嫌不夠汁, 多一點就更好了!!
而且肉眼扒肉汁好夠, 正!!

另外2款是 : 美國燒乳豬骨配燒烤汁 或 燒羊架配香草薄荷汁

甜品 : 焦糖燉蛋
夠滑, 不過唔夠熱!!
而且士多啤梨甜甜的, 男朋友還獻埋他的士多啤梨給我tim~
大家看看甜品匙羹很美吧!!

食完整餐都好滿足, 而且食物質素真的不錯!!
紅酒亦很醇厚, 服務亦很好,
會逐道菜慢慢送上, 不會急著上菜!!

兩位用普天同慶價$388

訂座熱線 25373088

Club Hip為我倆送上滋味聖誕美食, 與摯愛歡度聖誕佳節!!


好開心的一晚啊~

沒有留言:

張貼留言