2010年2月5日 星期五

Neutrogena - Deep Hydrating Mask 多次試用篇

今次要講既就係我覺好用既mask,
如果記得既話,
其實我中意既mask只有Neutrogena Deep Hydrating Mask & BB Mask,
不過今次要講既係, 我開始中意"佢"多D~

點解呢?
原因就係:
精華唔會好似BB Mask咁多到流落頸
同埋敷完就算唔洗面都好爽身(不過面都仲好水潤!!!)
而且對比Neutrogena新出個款保濕Mask(Sa依家賣緊廣告個款), Sa個款敷15分鐘後, 張面膜紙係乾D, 而Deep Hydrating面膜紙仲水水的, 有時真係覺得[[ 新不如舊 ]]
仲有個原因就係, 有次我心血來潮係出街前敷"佢", 之後化埋妝就出街喇, 最勁既地方係邊呢? 就係出街至返home 13hrs個妝都唔係溶左好多, 我男朋友都認同架, 男朋友跟得我多依家都識睇架喇!!哈哈
13hrs個妝溶得唔多呢點我真係好buy架!!!!而且落完妝都仲覺得唔乾, 咁即係代表"佢"既持久度都唔錯!!!!!

講左咁耐, 都係睇下數據實際D, 不過因為敷完1次覺得唔好, 而個次又無影底, 所以只有Neutrogena Deep Hydrating Mask 既數據 > > >

敷前~

敷後~

水油都有上升, 雖然唔係升得好多, 不過持久度對於我黎講重要D, 而且Neutrogena Deep Hydrating Mask價錢唔貴, 真係長期敷都唔覺得肉痛!!!

有無SIS同我一樣咁中意"佢"呀?

沒有留言:

張貼留言