2010年2月1日 星期一

Miryoku Beauty Salon面部護理療程 - 試後感(內有驚喜...)

記唔記得之前我抽中左facial呢?
係Miryoku 天然有機面部護理療程 HK$650

有效期係2010年1月31日, 而我就揀左好尾的31日上去試喇!!!!!
上到去俾左封信佢就帶我去開locker喇
→ → →
睇睇個環境先~~

去完洗手間就入房喇~
有衫衫準備好俾我換~


仲有悠和音樂聽tim~
講返個facial先~
個美容師首先就俾塊鏡我睇下自己既skin先, 之後佢就話唔適合按摩,
佢話我抽中既〝天然有機面部護理〞係補水好岩我, 不過係用手按摩按入,
咁就唔岩我喇
then個美容師就話"一係你加$198.-用部法國機幫你做呀!!"
咁佢就一路講部幾有幾好喇~
我記得既只有3項:一部機做3樣野
提升緊緻皮膚, 減淡幼紋
清出dirty野, 令暗瘡暗粒減少
消炎殺菌
咁我又真係唔可以按摩﹝只會令我既暗瘡暗粒爆發晒出黎.....﹞
唯有加$198喇~
之後竟然有驚喜
1﹞清潔my face
2﹞Peeling(叫凍木瓜)
3﹞針清, 唔係好痛個種, 唔係熟透佢一定唔會唧, 因為佢話部法國機可以做到
4﹞開始用呢部機既時候, 首先我要榨住支棒棒, then美容師搽一層Gel狀係my face, 之後用2支look look棒【勁慢】咁由下巴look至額頭, 一掂個下巴既時候真係凍一凍呀!!!!!
5﹞再用第2支棒係my face由下巴look至額頭打圈【呢個係快D速度的】
6﹞之後清走Gel物, 搽mask, 鋪片格網, 再用第3支棒棒消炎殺菌
7﹞之後就倒膜
8﹞過左一段時間就ok喇, 搽返護膚品

換返衫就出去喇~已經有杯水準備好!!!!!!


試後感:
1﹞個facial真係好正!!!!!!!!今次係我做過咁多facial最唔紅既1次, 雖然唔紅, 不過都清到dirty野, 而且額頭既膚色淺左, 係真係淺左!!!!!1次就淺色左喇!!!!因為我額頭較臉係深1度咁上下架, 所以淺色左好易睇到!! then摸落塊面平滑左, 好中意意個facial, 而且都唔算貴, 只係每次俾我之前既facial貴$90, 貴$90有咁既效果真係唔錯, 最衰之前join左other美容院, 如果唔係一定join佢!!!!!!

2﹞之後就到sell野時間, 其實都抵架!!!不過我之前join左other美容院, 仲要join左幾多tim, 所以真係唔可以再join, 佢開頭不停咁sell我10次, 又話有得分期, 不過我真係唔想唔可以join, 咁我就將我既情況話佢知, 點知佢仲叫我join坐5次先...都話唔join住囉then佢又話 "一係你落住訂先喇$500喇!我幫你hold住3個月先喇, 等你鬆動D先再上黎俾埋尾數呀" 都話左唔join囉!!!佢繼續講 "咁一係你買5次先喇, 落住$200訂先!我幫你hold住3個月呀!!!!" 我都唔知點先可以甩到身, 好好彩傾到咁上下佢有個客黎喇, 佢又要開始serve個客, 又想sell我, 咁佢見個客都入左房喇, 就俾我出去俾埋個$198, 我以為走得喇, 到佢幫我look卡既時候, 佢又sell我 "你係恆生卡wor, 有得做分期wor, 無手續費架wor, 每個月先xxx" 我再同佢講多次, 暫時唔想join呀! 可能整間得佢1個美院師, 而有客黎左, 所以我先逃過一刧

咁究竟我join左邊間而放棄左咁正既facial?遲d我就會出post話你知~

好喇~~~
見大家睇我我一籥咁多字, 又咁少圖既試用感~
就俾分享下小妹既〝浴衣照〞喇~



不喜就唔好繼續睇落去喇~


係用完facial之後影的~


露肩頸架>o<

小心嚇親呀~


都唔知係驚喜定係驚嚇=.="



開始有d怕羞


3....



2....




1....





好喇~睇完就忘記佢喇^o^

沒有留言:

張貼留言