2010年2月6日 星期六

MIOGGI生命水之旅 II BLOGGER篇

太興奮喇~等唔切ADMIN既相喇!!!
用住自己相先~想遮既SIS可以PM我!!!

今次我想試下自己既記憶力, 講講以上有邊位blogger
(p.s.我認唔出既請話我知你係邊個位 & 咩網名, 同埋被我遮住左既sis, i'm so sorry)
我今次會咁做係因為我一定要搵個方法記得你地, 所以請幫幫手!!!!
以上我認得既有
sandra,REDso,Ta小妹,dolphin,♀βlue♣,lazybone,cofa(做過她的練妝model, 好記性 - 不過係好好記性, 而唔係我)...係得咁多咋
其他sis真係唔好意思呀!!!! 我仲知道有
MrsLan靚太不過我唔記得左係點樣......
麻煩sis令我記憶起來~~~

(細諾比部機影得清D靚D bor)
仲同左幾位較為熟&知名既blogger合照tim~

今天真係好開心, 同左好多位BLOGGER傾計講野, 謝謝你們的照顧, 希望下次都多多照顧少見世面的我!!!!

下次我會再加油記名+記樣架喇~俾多D機會我見你地喇!!!!!

沒有留言:

張貼留言