2010年2月6日 星期六

MIOGGI生命水之旅 I

今天有幸被選中出席MIOGGI新品發佈會
心情好興奮呀
一到酒店, 即刻就被裝修所吸引~~
"嘩~D椅好靚呀!!!!"(大鄉里出城呀!!哈哈~)

之後就去到會場外, 大大個 "MIOGGI"呀

入到去就見到今天的主角
大大支"MIOGGI"生命水係台上

今天大會既佈置以"MIOGGI"的紫色為主, 所以我影的相多數都紫紫地

我們的位置 [[ Blogger ]]

見到"MIOGGI"生命水形象
以金色為主
金色樽更顯尊貴

影左陣相, 又係食野既時候, 我由起身到發佈會都未食過野~岩晒!!!

今次梁洛婷做司儀
我仲搵左梁洛婷合照TIM, THX lazybone幫手揸機

梁洛婷真人好瘦呀!!下巴尖尖, 好上鏡呀!!!!

發佈會開始啦~
之後就介紹新產品"MIOGGI"生命水(之後會出文詳說所以依家唔講住)
最後就緊係代言人主角[[ 容祖兒 ]]出場

今日仲有抽獎tim~
有3個名額, 頭2位得獎既都係記者
我就即刻同sandra講〝最少都抽1個俾我地個網站呀!!〞
之後就聽到〝Beautylift既Sandra"
好開心呀!!!!!有1位係我地網站仲可以係熟既blooger
真係好登sandra開心!!!!

特寫@

發佈會後仲每位BLOGGER 1人1支"MIOGGI"生命水
今日好開心, 第一次的發佈會感覺好得意!!!
又可以見到容祖兒真人~
依家先知原來發佈會係咁樣的~
樣樣事物都好新鮮^@^
過左2天都仲係好興奮~
謝謝BL & MIOGGI選中我出席!!!

沒有留言:

張貼留言