2010年2月5日 星期五

新LOOK上場

唔知大家仲記唔記得之前我出左1篇<<等了13天,終於寄到黎!!>>
就係關於呢頂兔毛帽, 雖然有不快經歷, 不過我都仲有所期望~

之前希望多D人推先POST試戴相,
不過諗諗下又覺得咁樣對支持 & 推推既BLOGGER唔係咁好,
所以都照POST
謝謝支持我既BLOGGER, 為你們而POST!!!!!錫晒你~~


去相~~

其實如果YESTERDAY有去發佈會既SIS都見過晒LU~
因為YESTERDAY係我第一次試戴!!!!!

係CWB影架!!!! 仲係男朋友幫手影TIM~~

係HOME影的自拍照, 都係街外光好D, 而且無左男朋友既幫手好似影得無咁靚.........
定係無左男朋友係身邊笑得無咁幸福呢
YEAH!!!!!
希望大家中意我......頂帽!!!!哈哈

沒有留言:

張貼留言