2010年2月3日 星期三

人生第1支BB cream - ISQUEEN

因為一篇"最難忘的聖誕禮品"文章, 而評審選中了我
而獎品其中1樣就係"ISQUEEN's Blemish Balm cream High Definition"
即係"BB高清美肌隔離霜SPF18"
我就係因為咁而得到《我人生第1支BB cream》
係SASA網COPY的(因為要俾大家清楚成分先):

ISQUEEN伊之情率先引進來自日本的嶄新科技NANO TECHNOLOGY,加入獨特的專利配方,全面保養皮膚及抵抗外在環境的有害入侵,為亞洲女性締造晶瑩亮澤的肌膚。產品配方中的各種成份均源於天然,成 於科技,並能互助協調,發揮至極的護膚效能,有效提昇皮膚質素。
高清美肌新潮流,塑造“亮、滑、緻”的自然輕薄裸妝。 BB高清美肌隔離霜是皮膚科醫生推崇的多功能的天然防曬護膚底霜。一支實現你所有願望,高遮瑕、超保濕、潤透亮,完美實現。無論從任何角度看都明亮、柔滑、細緻。

美妝成份:
多孔透氣防曬粒子、純淨柔滑感光粉末、左旋VC、甘草提取液、透明質酸、植物複合補濕因子
  • 純淨柔滑感光粉末 — 擁有超卓的遮瑕功效,能修飾粗大毛孔、撫平細紋,解決膚色不均勻及暗啞等情況,緊密貼合肌膚,製造光滑無細紋的效果
  • 多孔透氣防曬粒子 — 備有SPF18防曬抗水抗汗功能,阻隔紫外線及減低黑色素的出現;有效吸附油脂,令妝容持久貼面
  • 多重修護美肌精華 — 全方位呵護脆弱肌膚,完美呈現肌膚的最佳狀態。真正做到保濕+美白+遮瑕+防曬+舒緩+緊致+抗氧化等七重功效

高清技術配方,只要薄薄一層均勻塗抹,就能凝造吹彈可破的白滑臉蛋。美顏護膚就是這樣簡單。

係用泵的方式, 好衛生, 不過唔知用唔用到底呢?

素顏~睇唔睇到白過頸好多呀?

有明顯暗瘡印
同埋粗大既毛孔
上d仲有黑眼圈tim

搽左BB cream之後~

鼻位&面既毛孔即時唔覺眼
不過只搽薄薄一層就真係遮得唔多, 我呢度已經係2層, 而且係暗瘡位我再加多1層
黑眼圈無咁明顯
第1次搽BB cream, 覺得無粉底咁易推
遮毛孔真係唔錯, 不過明顯暗瘡印就唔係太好
而且出油情況唔嚴重, 我今日搽左15hrs都無"油頭粉面"

總結:
一開頭搽完覺得有D焗焗地, 不過過左1hr個感覺就無左喇!!!! 其實整體係唔錯, 不過就係遮暗瘡印效果唔係咁好!!!!!! 而且對於敏感肌既我黎講無敏感係天大既喜事敏感肌既sis可以放心試~
不過我都係中意粉底液多D, 因為我係1個1係素顏, 1係化行妝既人, 平時返工放工就返home, 真係唔想要落妝咁麻煩(其實我都幾懶.......我承認!!), 不過我係唔會浪費product架, 我會用埋佢!!!!!!!!


謝謝中意我篇"最難忘的聖誕禮品"文章既sis
依家就post多次"最難忘的聖誕禮品", sis有睇開我既話應該會覺得好熟口面!!

一份我最難忘的聖誕禮物 - 一定係2009年男朋友送的聖誕禮物

Kanebo Coffret D'or  的 Luxulight Collection #02 Cool Luxury

係聖誕節前2星期男朋友放假既時候我為我的聖誕禮物做準備
帶左佢去sogo睇化妝品, 借意俾佢知道幾套我中意既X'mas set
雖然帶佢睇左幾間,不過我最想要既係>>>>>>
Kanebo Coffret D'or 的 Luxulight Collection #02 Cool Luxury
他get到我既用意
所以係佢再放假既時候, 佢自己去左sogo諗住買俾我作聖誕禮物,
諗住俾個驚喜我~
點知佢去左cwb sogo睇, Harbour City睇, 中環睇都搵唔到
我完全唔明點解佢搵唔到, 價錢講左, 牌子講左, 地點我都帶過佢去!!!
點解會搵唔到
call黎問我, 我都明明講多次!!!!佢都仲好似唔明咁.....=.="
灰晒~無晒我幻想收禮物既情境&心情...所以佢話帶我去揀!!!!!
我倆就去左Harbour City, 因為大懵的他.......
去到Harbour City我終於明白點解佢會搵唔到
原來佢將價錢錯配牌子, 搞錯晒!!仲要錯配我唔中意個盒>o<
不過堂堂一個男人, 之前又未買過化妝品送俾女朋友, 我原諒你!!
不過我好開心收到this X'mas Gift!!
而且呢份係佢第一次送化妝品俾我!!
雖然過程有點阻滯, 而令我有點嬲, 不過就係因為經過咁多事, 呢份聖誕禮物反而變得更難忘

現正已經夜深喇(02:14a.m. 咁岩係我生日既日期wor), 謝謝收睇!!!!

沒有留言:

張貼留言