2010年1月2日 星期六

遲來的X'mas Lunch - 別府

涼涼地想食d辣野
行行下~男朋友記得明珠有"別府"
有地獄拉麵, 就問我試唔試下
因為我係未試過架, 只有佢試過~
"試下囉!"
打開餐牌~
魚肉炸[[芝士]]即叫(芝士怪=.=")

唔夠多芝士,不過熱騰騰幾好味!!

我就order左個豬軟骨地獄拉麵4辣

而男朋友就order左個有炸蝦天婦羅地獄拉麵既定食都係4辣

waiter問我地"你地之前試過未架?"
男朋友"ok架喇!"
雖然之前未試過, 不過4辣我接受到wor~~~~

我地仲order左d壽士tim~
緊係有我最愛既[芥辣八爪魚]喇~
仲有帶子,墨西哥醬x蠔,辣味三文魚

今次既芥辣八爪魚好過"東京"0個次
不過都未算最好
"別府"既芥辣八爪魚有一下"攻"鼻既感覺
墨西哥醬x蠔 - 唔要個醬仲好

因為無留意, so唔知價錢.........

沒有留言:

張貼留言