2010年1月8日 星期五

Sweet 錦鯉KOI Sushi Day (Part 1)

今天請了假同男朋友一齊放假
3點到我地去到中環
有點餓...一早起身都未食過野
咁就係中環行下睇下有無下午茶食喇~
我本身都係諗住食茶餐廳就算架喇...
點知...轉個頭男朋友見到間日本野bor~
面對住日本野>>>我同男朋友都好少忍得住
咁就入左去  [ 錦鯉KOI ]

入到去地方唔係好大
不過因為係平日既下午茶時間, 所以無乜人
2個人坐4人卡位, 好舒適

1坐低好快已經有熱的米茶遞上

之後1人叫1個tea set
MY - 什錦魚生飯
HIS - 三文魚飯

先上1人1碗麵豉
豆腐好滑好有豆味
仲好足料, 唔似出面個D俾得1,2片海帶就算


飯黎喇~~~
我就用"哇沙P"撈豉油整左個"杰杰地"既汁倒落飯度
[ 錦鯉KOI ]的"哇沙P"正!!!!!!!
食落去個頭&鼻個種 "攻既感覺"
好爽呀
男朋友又學我咁整
佢已經整得俾我稀既"哇沙P"
不過佢就頂唔順~哈哈哈哈哈哈哈哈
笑到我呀!!!!!

2碗都好好味~
男朋友話[ 錦鯉KOI ]的三文魚好鮮味
不過有我最唔中意既魚子, 第1時間俾晒我男朋友食

[ 錦鯉KOI ]下午茶既飯1D都唔大碗
唔好睇我影到咁大~
實際1隻手蓋得晒架!!!!
所以真係當佢係下午茶好喇~

總結: 魚生好新鮮
米飯似珍珠米好味!!
米茶放涼左都仲有米味(有D放涼左就無晒米味架喇!)
"哇沙P"好正!!
只收現金, 唔太方便
今餐盛惠$80

沒有留言:

張貼留言