2010年1月21日 星期四

好nice既blogger練妝照 - CHLOESKK(內有素顏照,害怕勿進!)

20/01約左blogger CHLOESKK練妝
一收工即刻搭MTR到佐敦
準時到達!!
因為我地2個早到,有個好位置, CHLOESKK化妝都就手D,舒服D
標題〝好nice既blogger練妝照〞,因為CHLOESKK真係好nice,
係2hrs裡面我同CHLOESKK差不多傾足咁耐!!
好開心!!

都係唔好講咁多●●●
去圖 → →
首先係髮型↓ ↓


我好中意呢個髮型架!因為令我有返個〝後尾枕〞
1 set完CHLOESKK就話〝大個左好多呀!!〞

呢張眼妝最明顯!靚唔靚呀?


開左眼係唔係好精靈呢?


覺得個妝係唔係好靚呢?
好靚既唇色呀好中意!!


今次CHLOESKK用左Barbie pink chic bush
好開心呀!!終於見到Barbie pink chic bush既真身!
﹝2圖係from CHLOESKK blog的﹞

仲可以用埋上面tim~~

好喇‧‧‧睇完靚靚相就到醜醜相喇!!
點解今次會Post醜醜相呢?
因為好多sis都唔都好怕Post素顏相~
因為有暗瘡印?有暗瘡?
膚色不均勻?毛孔粗大?

其實全部問題我都有‧‧‧

因為我覺得有妝前同妝後相大家就會知道化妝既sis既技巧~










好喇要去相喇~










做好心理準備未呀?










希望唔好嚇親大家










因為有粒礙眼的暗瘡










1~~~










2~~~










3~~~











CHLOESKK話妝前好細路女,妝後大個晒~~

如果sis覺得醜醜素顏相還可以的話推一推呀!!
﹝希望唔好太少喇!依家開始有D驚tim‧‧‧﹞

今篇好長,謝謝大家收看!

沒有留言:

張貼留言