2010年1月12日 星期二

免費的禮物Happy~~

仲記得theZtyle.com & 卓悅 & Charming Enzyme 2009年10月聯辦既試飲嗎?
唔記得?我提提你~
領取左Charming Enzyme酵素液試飲
試飲報告=Charming Enzyme酵素液
之後個試飲報告竟然令我得到獎呀^o^
今日咁岩my fd有空幫我去拎獎

原來獎品係多1支Charming Enzyme酵素液 750ml

之前參與THEZTYLE MAGAZINE抽獎活動
又抽中左wor~
係Miryoku 天然有機面部護理療程 HK$650

順便叫埋my fd 1次過攞晒~

我亦在wtc more 世貿中心facebook參加
wtc more facebook 秋田犬八千電影換票証」 抽獎活動
亦都抽中左呀^o^
好開心呀~~~
秋田犬八千電影換票証  兩張

呢野就自己去拎喇~

抽到獎, 又因為自己的試飲blog既得獎(其實呢個原因開心好多!)
真係好開心呀^o^
亦因為咁令我會更努力去update my blog~
謝謝睇my blog既網友

沒有留言:

張貼留言