2010年1月28日 星期四

維他命果汁?維他命水?甜?無味?依家話你知Glaceau Vitamin Water的味道



6支維他命水 - 試飲團

XXX
acai-blueberry-pomegranate - 藍莓石榴
(triple antioxidants) - 3倍抗氧化
飲後感:
淡淡的淺紅色,好似石榴色。
第1啖有種久違的感覺 - 好似食糖咁, 我已經有好多年無食糖, 所以覺得好甜, 不過慢慢飲落就無咁甜喇!!!!!!!
呢支既故仔大約個意思係"你夠唔夠膽試(挑戰)它?"


restore
fruit punch (b+electrolytes)
飲後感:亦都係淡淡的淺紅色
比XXX淡味, 而且無咁甜, 不過我覺得好好味!!!!


energy
tropical citrus (b+guarana)
飲後感:比XXX淡味, 而且無咁甜, 不過我覺得好好味!!!!同restore一樣咁好味!!!


essential
orange-orange (c+calcium)
飲後感:一打開橙香味濃, 以為會好甜, 點知比想像中淡, 不過符合"水"既主題!!


res-q
green tea (c+green tea extract)
飲後感:完全無色咁, 開頭有D驚會好似出面街既支裝綠茶咁無茶既甘味,
點知呢支飲落有綠茶既甘味呀!!!!!!!!!!!!好茶!!!!!!!!!!!!!


power-c
dragonfruit (c+b's) 火龍果

飲後感:
甜甜地, 不過唔係好岩我口味!!!

我的最愛

restore & energy

大家呢?有邊款中意呀?會唔會買返支飲呀?

沒有留言:

張貼留言