2010年1月25日 星期一

DINNE變宵夜?? - 扒王之王

今晚既宵夜揀左銅鑼灣的扒王之王
雖然我唔係好餓, 不過都1人個扒SET
先黎餐包 - 因為翻叮既關係, 如果唔即食既話真係麻麻
餐湯 - 白湯, 有筍粒幾好味

仲叫左個小食 - 4件雞翼, 好好好好味!!!

左邊我的豬扒                     右邊他的雜扒
我最中意薯角, 係切1嚿嚿的, 咬落去啖啖薯蓉, 正
我今次樣樣都試過, 因為男朋友樣樣都切D俾我食(可能佢想整肥我呀>O< OMG!!!)今次既扒款款都夠"淋", 好易切, 我地2個都係要黑椒汁, 黑椒汁唔夠辣@^@
最值得一讚係薑茶!!!!!GOOD!!!!

講左咁耐都好似唔係好關"DINNE變宵夜"事wor??
點解呀?
原因好簡單, 因為我既大頭蝦
本身今晚係太古睇8:05pm, 我6點幾留低左部電話係某地方!!!!!!!!!!!!係電話"
不過我完全唔知仲係CWB搭叮叮tim~叮到鰂魚涌先發覺!!!
即刻返轉頭返CWB, 1落車男朋友就叫我係MTR STATION等佢!!
點解?因為佢嫌我行路慢 & 著住高跟鞋, 怕我會整親!!!!!!!!!!!
我係MTR STATION等佢黎時已經7點9喇~~
好彩都趕得切睇8點1, 不過就未食野!!!
所以睇完戲先去食DINNER, 不過個時已經係10點LU, 變左宵夜LU~

沒有留言:

張貼留言