2010年1月12日 星期二

Clairol夢幻世界之"當髮絲遇上糖果"

首先謝謝The Clairol BE抽中小妹試用
Clairol草本精華既Breaks Over強韌系列

BreaksOver
強韌系列
適合髮質
脆弱易斷、失去光澤
期望髮質
健康、柔韌
配方
薰衣草及絲質蛋白精華
功效
絲質蛋白精華,有效滋養脆弱髮質,讓秀髮健康柔韌閃亮,彷彿沉醉於日本薰衣草田的紫色花香世界
容量
355/750ml
建議零售價
$43.9/$72.9
**洗髮露與護髮素同價
 
 
6種全新花果成分及芳香系列,蘊含不同花果草本精華,激發無限洗護髮驚喜,帶來全新夢幻感官享受
洗髮露 - 透明, 不過有淡淡的紫色, 起泡極豐富, 而且泡泡密度高, 沖洗時淡淡香味, 不過一點都不濃郁。
護髮素 - 淺紫色, 氣味亦是淡淡香味不濃郁。
開口設計非常好, 方便控制用量, 泵就更方便, 不過呢個設計既好處係可以用清, 而泵就比較難用清。

首先講講我的頭髮問題先
1. 會有過多油脂, 頭頂會有扁塌及有頭皮的情況
2. 因為電過髮, hair受傷了, 有蓬鬆問題
3. 成日吹頭, hair好乾
4. 而且常掉髮

After 4 time FEELING
左邊係第1次用完後            右邊係第4次用完後
(2圖都只吹至半乾, 所以濕濕地)




第1次用Shampoo既時候, 捽既時候感覺cake cake地咁, 沖洗完都係咁, 其實每次轉新Shampoo都會有呢個情況
第1次用Conditioner既時候, 無即刻覺得hair滑左, 唔知係唔係我用量少呢?
用到第4次Shampoo, 捽既時候都仲有少少cake cake地既感覺, 不過已經好左好多
順滑: 覺得my hair順滑左, 不過程度未至"柔滑不打結"
減少脫髮: 脫髮問題無減少, 試過好多Shampoo情況都係一樣, 我諗應該係我個人問題
開叉: 完全無開叉, 值得一讚!!!
頭油問題有少少改善
我試過洗完直接吹乾(1) & 洗完吹至半乾待至乾透2個情況(2)
情況(1) - 頭髮會好乾
情況(2) - 頭髮順滑多了, 亦無咁乾
用後過下午都唔會有扁塌及有頭皮的情況出現, 即Conditioner唔會過潤, [[ GOOD ]]

回購度:(5顆為最高)
順滑度:
減少脫髮度:
滋潤度:
總結:香味無我想像中咁香, 沖洗後唔覺有香味, 反而吹乾後有陣陣的糖果味, so sweet。不過因為只有4天試, 效果並不顯注, 可能試耐d會明顯d。

沒有留言:

張貼留言