2010年1月31日 星期日

第一次雷會 << 和式 >> 黑+紅配

今晚終於出席到雷會喇
我的第一次雷會,之後知道bearbear會去,而且又有得玩甲,
即刻上網揀下款,睇中左1款黑+紅的甲款!!
最衰就係自己無黑色甲油&工具&材料
好彩問左bearbear有,有得試新野!!
經過bearbear從旁俾意見‧‧‧終於整到喇↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
朦朧的◎我中意
清楚D再睇真D→ → → → → →

製作過程:
1﹞底油 → 2﹞首先油左紅色甲油先 →
3﹞之後再係所需要既位置油黑色甲油【用幼掃油左條線先會好好多】
4﹞之後印上圖案,我今次係《和式》緊係印蝴蝶喇!!
5﹞貼上金箔 → 6﹞貼上閃石【我今次用左黑石 & 銀石】
7﹞油上面油完成!!

係巴士已忍不及待替靚靚甲甲影〝沙龍〞【留意到嗎?】



雷會後記:
今晚我係第1個去到,好彩我有大佬no.可以自己入場先,我第一次去cafe有得唱k架!!
今晚終於見到大家,謝謝SIS既照顧,幫我拎食物!謝謝bearbear既美甲工具 & 材料!!
今晚見識到大佬既hair,真係好薄仲好長tim~~~
野食好好味呀
今晚整晚掛住整甲都無影到相,下次要影多D!!
今晚玩得好開心,謝謝大家!!下次再見!!再一齊玩過~

沒有留言:

張貼留言