2010年1月29日 星期五

哪個妝容你中意?(附有眼妝進化論)

成日聽人講 "啡, 灰, 黑" 既e/s色可以令對眼大D
所以今次都試下啡色, 不過係細膽試!!!!(因為未試過, 唔好見怪)
是日妝工具 - Calli e/s & 914假9


下左1珍珠白打底, 整個眼窩+眉尾下面
用上左5啡色, 掃上一層眼窩
下左5黑色掃係眼後1個圈
痴埋914就完成喇~
見唔見到呀!?今日條眼線好翹呀?比我以前畫的翹好多, 我之後會慢慢改進,
令佢更翹!!!哈哈~~~

整埋個頭既相~都睇唔到佢翹?

對比埋下面呢2張相vvvv(同樣都係用914, 只係唔同色既e/s)
上圖眼角係唔係翹D呢?


同事話對眼真係大左, 不過佢話都係紫色襯我多D wor~
你地覺得呢?哪個妝容你中意呀?

依家話你知我的妝容進化史...睇返D相, 以前真係...唉唉唉!!!!

初初化時, 眼線畫到歪晒, 又唔覺得有畫, 而且又未知自己岩咩colour既e/s,
眉毛又畫得又差又淺色, 睫毛又.....

開始搵到岩自己既紫色, 不過眼線唔識畫翹, 畫得好平呀

colour仲未化得靚, 唔夠均勻, 奇奇怪怪咁!!!!

眼線開始有D上翹喇~
e/s colour有漸變效果喇!!不過眉毛深左D...
開始痴假9的日子~~

依家有自然漸變, 眼線長左翹左粗左, 整個妝容變得自然好多

唔知大家有無共鳴呢?之前係唔係又好似我咁呢?

沒有留言:

張貼留言