2010年1月10日 星期日

"陳寶珠"頭箍????

開心買野, 唔開心買野?
我係屬於唔開心買野個類
因為1個call而令我唔開心, 個心就即刻想買野喇!!!
行左去渣甸坊個邊~~~~
行行行~~~試試試~~~
終於揀了"你"

閃閃的你
我中意

不過個箍對於頭細的我略嫌太長
戴左上去2邊都耳仔長至耳珠
不過好多頭箍都係咁架喇~
所以我都唔會理咁多, 只要唔過分就得喇!!!!


因為玩完返黎先影, 所以頭髮亂了...
影左先知原來914假眼睫毛由上而下睇係咁架wor~
如果本身眼睫毛有咁長就好啦~
都係講返正題先...嘻嘻
戴上去後, 好中意~
左右戴都好靚, 下次試下其他戴法!!

今次整左呢個頭, 男朋友竟話第1眼睇似"陳寶珠"......
都唔知佢點睇野!?
係個髮型有少少似je~

附上[[是日去唱k look]]
主角:上次買的閃閃裙<<2009年的最後一天也要shopping>>
配件1:<<黑色貼身西裝褸>>
配件2:前排買的灰色襪褲
配件3:羊皮黑色長BOOTS
配件4:"陳寶珠"頭箍~哈哈

沒有留言:

張貼留言