2010年1月25日 星期一

BL 2010 GATHERING (FUNNY篇)

2010年第1個BL Gathering
第1次參加真係有d緊張
因為要去1個未見過任何人既地方
此終係blog係睇相(有d連相都未睇過)
好難認得人!!!!我記性又差, 更難認
今天1早要返工, 所以拎晒化妝品返公司
食完早餐就開工 - 化妝
用左1hr終於化完, 可以靚靚出席
仲上網Print埋地圖, 令自己唔好蕩失路..........(路痴)

收工就行去cwb搭bus
落左車就搵路喇~
開頭行到去竟然係街市???左定右呀???
都係睇no.喇, 搵到喇!!!!
不過先2點05分咋, 點算好呢?有人黎到未呢?
都係call詩詩先~~~
她就行出露台同我揮手"hihi~"

上到去, 我係第1個去到
我就坐埋1邊, 唔阻佢地執野, 我見佢地先岩岩開始執野

抽獎既獎品?好多wor!!!!

then有位admin既哥哥仔行埋黎,
自我介紹(無奈我既記性非常差, 依家而且唔記得左個名喇)
佢1諗就記得我係邊個, 佢話我個頭像同真人好似~
等到20分開始有SIS到場喇~
我見有d SIS拎張紙拎維他命水我先記得我唔記得左帶張紙
好彩admin哥哥話最後幫我check返個名都拎得(如果唔係我未要去到葵涌!!!)

差唔多齊人就開始活動喇~~
首先admin 講下 beautylife.hk 最近既路向
同埋今日既rundown
(好唔專心的我~)
之後就食下野喇~
then就到神秘嘉賓出現
我本身以為會係門口入黎~~
點知原來神秘嘉賓一早已係我們內
睇唔睇到係邊位?

zom個近鏡你睇~
就係貓仙人喇~
我本身好想出去問架~
點知次次舉手都唔夠其他sis快
我既財運呀?我應唔應該轉工呀?無晒喇!!!!!
"無收錢, 唔準係正常!"(哈哈, 又係wor)
"打折俾你, 講既野都打折喇!"
我會記晒入腦 - "最忌講價"

不過今日好幸運
No.1係有sandra,MOCHA陪伴我

謝謝~無嫌我多野講, 嘈住你地!!!!!

No.2 就係抽中獎

左邊係"最難忘的聖誕禮品"選中我的獎品(p.s. 謝謝揀我既sis)
右邊係抽中的獎品(lucky~~~~啜...啜...)

今日仲見到好多好熟口面既sis~好開心!!!!!!
黑咪,PatPat,Angelbella,Kat等等
p.s.黑咪原來係健康膚色架~

不過走既時候我同MOCHA都好辛苦, 因為1人要拎8支維他命水

今天的一大袋
令我左右2邊膊頭都好痛苦!!!!!!!

今天的收穫:
6支維他命水

再附送人人有份的2支維他命水, 一共8支

今天的出席GIFT ^ ^ ^ ^
BVLGARI第1次認識的牌子

"最難忘的聖誕禮品"選中我的獎品 - I組

我最想試的BB cream, 我係專登揀架!!!又咁岩評判揀中我篇文!!
好開心~而且仲有唇膏試tim!!!

今天抽中的獎品
我開頭諗緊會唔會係食物架!!!!
結果係body shop既沐浴set~

今天好開心呀~希望下個月會再有喇!!!!(當慶祝我生日嘛~哈哈!!!諗大左@v@)

沒有留言:

張貼留言