2010年1月23日 星期六

等了13天,終於寄到黎!!

我等左13天的東東就是"它"
兔毛冷帽 米黃色

點解要等咁耐?
因為我係yahoo拍賣個賣家既問題
明明我1月4號已入數而且即刻email埋入數紙俾佢
幾日都唔覆我
所以隔幾日就send email俾賣家
到左12號先覆我, only 3 words "寄左了"
都無話我知幾時寄,
入左錢又無覆返我, 無交帶
又唔係無現貨, 寄要幾耐呢?
13號我就打左1長篇同佢講以上既事,
this email就覆得好快呀~
1hr內就覆左我喇, 不過都係2句je
"不是的, 我一早安排好寄的"
最終到左16號先收到

我本身諗住4號入數, 1 week都一定寄到黎喇,
可以趕到凍個幾天戴, 點知...
就係呢個無交帶的yahoo賣家令我係寒冷既幾天無得戴!!!
以後都唔光顧佢!!!!!!!!!!!!
好喇~發洩完!!!
講返頂兔毛冷帽先~
毛毛好滑
好輕身
1寄到返黎真係要認真咁梳順毛毛(如果係會見到一行行...)
顏色同show出黎既圖差不多, 唔錯!!!無乜色差!!!
雖然我知游游已經出過戴上頭既相~
不過如果亦都想睇我戴上頭相照既話~
大家識做喇~~嘻嘻!!!!!
(好似有點硬黎tim~大家都係隨心喇!!!
大家都可能睇厭左lu~)

沒有留言:

張貼留言