2009年12月19日 星期六

我的第一次OPI

自從上次同幾位blogger聚埋一齊玩甲後
第一次與大家玩甲
牽動左訂購OPI甲油團
我自己都睇中左3支OPI既甲油
1) Crimson Carol
2) OPI Ink
3) Merry Midnight
所以我就跟著Athena的團購訂購
點知.....Merry Midngiht缺貨呀 >o< (maybe太多人like this colour la~)
星期四係MTR station交收左喇~
Athena真係好準時, 好彩我都係準時的人!!!!

好開心仲有另外2 colour + 底油(Athena推介)

1)Crimson Carol
2)OPI Ink
3)Seche Clear Crystal Clear Base Coat 0.50z

睇唔睇到係閃閃地架?

在白光下 ^ ^ ^

在黃光下 ^ ^ ^

有甲油整我要既X'mas Nail喇

沒有留言:

張貼留言