2009年12月19日 星期六

大食鬼@東京My Tokyo之9:30pm半價

今晚去完Kiss Kiss Fish Spa
買埋大懵的聖誕禮物
再搭埋船船返灣仔
原來都已經9:20pm喇~
落船第一件事就係諗個地方醫肚~
今晚我應承咗請佢食dinner, 俾佢任揀去邊度食,
當作他的聖誕禮物!!!!(不過其實佢唔止得呢份, 我仲準備左第2份, 星期一我就會post埋他的第2份聖誕禮物XP)
行下行下就行到cwb
本身諗住去食"峰壽司"
係行過去途中, 正好經過@東京My Tokyo

一大塊宣傳版 [9:30pm後半價]
男朋友: 不如食呢間呀!平d嘛!!
me: 你唔係想食峰壽司咩?
男朋友: 反正呢間我地又未試過, 未去試下囉!!!
me: 有無芥辣八爪魚架?(這是我的最愛)
男朋友: 去睇下個餐牌先囉~
睇緊餐牌...
男朋友: 咁似"夏雪"既?
職員: 我地同"夏雪"係同一集團架!!
then男朋友都見到我的最愛
男朋友: 咁就呢間喇!!!
me: 哦~~~
睇左一陣餐牌就叫人埋黎落單喇~肚餓嘛!!!
職員一行埋黎我地就不停咁講no喇~

落完單個職員仲話: 我幫你泊埋(隔離)張台呀!!我怕等陣你地唔夠位放~
我地總共order = 14款食物+1瓶酒

好快d食物就黎到喇~(名唔係好記得,請大家睇圖認喇)
多d蟹子會仲好~
初戀 : 荔枝酒Good!!! 我飲左5杯, 男朋友飲左4杯, 衰人仲話我追酒飲!! 如果我係追酒飲就叫多瓶, 一人一瓶喇!!

推介 : 炸芝士熱騰騰~~好好味!! 唔點茄汁就咁食最好!! (ps.怕"騷"人士勿試)

以上我只試了3款 - 上層2款 + 左1
ok的~不過三文魚薄左d =.="

以上我都係只試了3款 - 左1~3
1) 鮑魚ok的
2) 芥辣八爪魚一d都唔辣
3) 蟹膏幾好~

牛肉+筍+金菇卷 - 太多金菇喇~點咬開呀?

雜錦天婦羅 - 麻麻地, 有d濕

推介 : 炸蠔壽司 - 超好味!!熱騰騰上, 入面仲有蠔汁, 鮮呀!!!

總結 :
地方 - 座位算舒適, 環境乾淨
服務 - 滿意, 叫人黎都好快有人應, 食完既碟都好快收拾好
食物 - 有好有唔好, 不過尚算可以, 會再食, 不過真係要揀d好味既!!
推介 : 炸芝士 & 炸蠔壽司
價錢 - 2個人埋單 : $380, 都幾抵呀!!!

附送等候食物前的連環快拍 > > > (男朋友的傑作)
除緊褸咪影喇
笑返個先
發呆中...........
港女一拍 =.="
唔同你玩喇!!!

今晚去食野前落船行經灣仔
見到藍光我就想撲埋去喇~
佢地都幾得意!!所以忍唔住行左過去影相相 > >
就係呢d藍光喇!!!
開左閃卷就睇唔到藍光Lu~~~~~
後面仲有2隻企鵝添@影埋!!!!

又寫左3hrs.....係唔係寫得太慢呢?
篇篇都幾個鐘=.="

沒有留言:

張貼留言