2009年12月18日 星期五

大懵的聖誕禮物

 

係上個星期他放假既時候我為我的聖誕禮物做準備
帶左佢去sogo睇化妝品, 借意俾佢知道幾套我中意既X'mas set
雖然帶佢睇左幾間,
不過我最想要既係>>>>>>
Kanebo Coffret D'or 的 Luxulight Collection

#02 Cool Luxury

貪個盒細, 方便攜帶
一盒有眼影, 唇膏, 唇彩, 方便補妝
而且係<<女人我最大>>介紹過
唇膏&唇彩既位置有膠板蓋住, 好衛生

所以係佢再放假既時候, 佢自己去左sogo諗住買俾我作聖誕禮物
點知佢去左cwb sogo睇, Harbour City睇, 中環睇
都搵唔到
我完全唔明點解佢搵唔到, 價錢講左, 牌子講左, 地點我都帶過佢去!!!
點解會搵唔到
call me問我, 我都明明講多次!!!!佢都仲好似唔明咁.....=.="
灰晒~無晒我幻想收禮物既情境&心情...所以佢話帶我去揀!!!!!

所以去完Kiss Kiss Fish Spa
我倆就去左Harbour City, 因為大懵的他.......

好靚~所以影左張靚相先!!!!
去到Harbour City我終於明白點解佢會搵唔到
原來佢將價錢錯配牌子, 搞錯晒!!仲要錯配我唔中意個盒>o<
不過堂堂一個男人, 之前又未買過化妝品送俾女朋友, 我原諒你!!


最終我帶他去Kanebo counter買~
一話買即刻同它影相(嗰時連錢都未俾就影喇~哈哈!!)
個ba知我一定買, 所以見到我影都無阻礙我~嘻嘻
不過男朋友就話咁樣送俾我, 無左佢期望"我收禮物既反應"
鬼叫你大懵無記性呀!!!!!

之後去搭船船返灣仔
同它影返張合照先>>>
(好似賣廣告咁添~哈哈!!)

被meet中........

返到home就幫它影輯 [[ 沙龍 ]]
最愛的紫色

包裝盒後仲有教點樣化

Anyway, 我好開心收到this X'mas Gift!!

沒有留言:

張貼留言