2009年12月18日 星期五

我與魚魚的重要約會之親密接觸


今晚我有一個重要約會
所以化晒妝, 著靚靚咁去赴會
準時7點到達約會地點
尖沙咀金馬倫道37號安利商業大廈6樓全層

心情好緊張, 又有d驚...
點解會驚?          皆因親密接觸

究竟我去邊
就係
.
.
.
.

認得嗎?之前已經有sis post過架喇~

就係Kiss Kiss Fish Spa

只要一入門口就會見到大大張價錢
包保明碼實價喇!!!!

入到去第一時間睇下
我與牠約會的環境先~~

藍&白色為主
給我一個乾淨整潔, 舒適的感覺
係呢一刻...緊張既感覺無晒lu
而係萌起了期待既感覺

繼而緊係去睇我的約會對象喇~
就係佢地喇(幾多對象~哈哈!!!)


親密接觸前的注意事項:
1)有明顯傷口及皮膚病不可
2)要脫鞋脫襪,穿上準備的拖鞋
3)幫對美腿洗白白(不可用肥皂洗)
4)沖洗後抺乾美腿(準備引誘行動)
完成以上步驟即可~

接觸喇>o<(ps.不要留意我的肉腿)

緊張到搾緊條毛巾...
第一個感覺 - 好痕呀
*我真係縮都縮唔切

再俾多次勇氣嘗試
放晒對美腿落去
不過都係好痕>o<
忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍!!!!!!!

佢地係咁咀我呀>o<

腳踭位咀得最多^^^^

after 15 mins......

習慣喇~~~~

不過係嗰15mins裡, 呢位人兄係度笑我呀=0=

所以我忍不了喇...用激將法令佢就範
哈哈~~
去洗腳喇~~
正在苦笑中...強忍中...

個度既老闆好好人咁幫我地影合照呀!!!

(ps.壓左落去, 我都變了肉腿~哈哈)

魚魚連腳指之間既位都唔會放過, 起勢咬...咬...

then老闆話可以放埋手落去架!!!
我就緊係試埋手喇~~~

牠們最中意係手指頭&指甲內既位

後來~~~
我同男朋友發現將隻腳放係個魚缸邊位係最多魚咬


今次好大頭蝦唔記得影咬前相>o<
唯有俾張咬後相大家睇~


我與男朋友的被咬後感:
岩岩ONLY FEEL到痕, 之後真係會有D被咬既感覺, 不過一D都唔痛的
牠們連小腿都會咬的
被咬後即刻滑左
薄左, 對腳板好似細左咁(會唔會誇張左d呢?)
腳"怎"較厚的他覺得行路無之前咁痛
習慣之後感覺係舒服
好好玩作為情侶兩小口子活動真不錯(我同男朋友仲左拍片添, 不過唔好意思放上黎~嘻嘻!!!!!)

P.S.老闆話返到HOME再摸會感覺仲滑,
返HOME後我有再摸摸~~
真係滑架WOR~

今晚真係好開心可以係Kiss Kiss Fish Spa玩, 同男朋友都玩左成大半個鐘架!! 男朋友都話好開心, PLAN左下個月再去玩過...嘻嘻!!!!

最後多謝
beautylife.hk & Kiss Kiss Fish Spa令我倆有個開心晚上

Kiss Kiss Fish Spa
店舖地址:
尖沙咀金馬倫道37號安利商業大廈6樓全層
預約及查詢電話:2316 7999


最後附上是日妝容>>
  *紫 + 黑 + 幼幼眼線

精神為主的淡妝~

打了4hrs, 晏d打埋第2篇~下篇是聖誕禮物篇, 敬請留意!!!

沒有留言:

張貼留言