2009年12月19日 星期六

BE第2輪抽中獎品 - Kesalon Patharan

之前係be參加X'mas抽獎
抽中左呀!!!!!!!!!!!!!!
好開心~~~
亦都因為抽中我令我認識到Kesalon Patharan呢個牌子
因為領獎時間 = 我返工時間
當我諗緊點算既時候...
知道男朋友放假wor
"幫我去中環拎野呀!"
咁去放假那天就幫我去左be中環office領獎
他已經不是第一次幫我去be中環office攞野
上次去佢話所有人都好驚訝有男人去攞野, 令他有點尷尬, 有點不自然
不過我叫到都要再去多次~Thank you~~
今次be仲要俾左個閃銀袋添~

一個大男人拎住一個閃銀袋周街行, 仲要周圍行化妝專櫃買聖誕禮物俾我~
辛苦晒你呀

好喇!!!講返得到既獎品先 > > >

由左至右, 一共5件化妝品:
眼影 #S008
甲油 #S023
黑色睫毛液 #01
唇彩 #S008
Liquid Sunscreen Foundation SPF 19 #6

最後多謝be的豐富獎品

沒有留言:

張貼留言