2009年12月16日 星期三

可一不可再 - Barbie美甲


之前係Harbour City Facebook page參加左
 "My Favourite B-Nail Prints”
抽中左呀有1次美甲體驗
星期1 book左6:45pm去Barbie體驗一下

因為上次Harbour City x《蘋果的化妝箱》慈善美妝嘉年華
http://hk.myblog.yahoo.com/kwan1987214/article?mid=568
有接觸過Barbie某幾個ba
都覺得佢地好好人, 好友善架
所以真係好期待今次美甲體驗
6點準時收工
即刻快步行去碼頭搭船去Harbour City
6:40pm到達無遲到!!
不過搞到9點先走得(之後話你知原因)

去到就有個男ba(應該叫美甲師?)
"Marc" 幫我搽甲油
都幾靚仔

原來無修甲服務架有d失望!!!!!!!
我揀左Pink Pink甲油,
不過呢隻色較淺色
搽左3層先有呢個效果
v...v...v...v...

then搽多層top, 待乾就可印圖案喇!!!!
點知..........

我係風機內竟然擺左差不多1hr
凍到我的手變到乾晒又冰凍......
係吹機期間真係好悶>o<
ba又無同我講野, 又行開左, 有個ba就係度傾電話
完全被冷落了!!!!!!!!!!!

"吹呀吹...吹呀吹...讓這風吹..."
突然...

"沉睡中的主角怎會怕寂寞...
...童話中的主角一百年淒楚"

打救了我~~
my best fd call me
咁樣傾電話傾左成半個幾鐘
時間好快就過去喇~
印圖案時間:
1)揀圖案(其實都唔係好多圖案可揀)
2)將手指放入機內
3)Marc係電腦調教位置
4)手指唔准郁
5)打印甲面 > 完成

點知......
最先印個3隻都印得唔好: 有朦查查, 有歪, 有印去界
又要重新整過
不過Marc都好有耐性幫我整過!!

我見個時都已經8點喇~
野又未食...好肚餓
so之後有d印得唔好都算喇!!
最終的 [印成品]

印完仲要搽多層top油
又要"吹呀吹...吹呀吹...讓這風吹..."
吹到8:45p.m.
我真係頂唔順喇~
就俾錢走人喇!!!

then Mrac就話
"張coupon會free2隻, 不過有2隻印得唔好, 所以依家收你6隻既價錢!"
(大家睇下2邊既無名指, 都印得好差架>o<)

總結: 我真係唔會再玩第2次, 係因為部印機既問題, 成日都印得唔好, 點都歪歪地, 搞到我印得唔係咁開心...又整得耐!! 不過ba都未算係差既, Mrac應該知我唔係咁高興, 所以佢都好有耐性整, 不過個女ba就真係唔得喇, 佢係咁講電話, 佢仲要用公司電話傾, 淨番Mrac 1個人係度招呼客人, 真過分!!! 雖然係咁, 不過人1世物1世, 咩都要試下既!!
最後只會說: { 可一不可再 }
走既時候仲要落雨...好凍呀!!!

沒有留言:

張貼留言