2009年11月3日 星期二

新入手_Sorme速效增長睫毛膏


又買新野喇『Sorme速效增長睫毛膏』
電完眼睫毛後就好勤力咁每天搽精華, 係6月所買的
"ZINO增長睫毛精華"就好似用完喇~
ZINO增長睫毛精華的效果:它真的可以增長, 不過14天就真係唔得喇!我記得應該要用1個月先明顯見到效果。($150.-)
咁岩我就諗起美容院電完眼睫毛幫我搽個支~
老闆娘話它有增長濃密功用, 仲有定型功效, 就好似電完髮要落Gel咁!

而且它只需$128.-咁我就諗都唔諗就買了『Sorme速效增長睫毛膏‧睫毛滋養修護液』, 期待效果~~~
俾左未用之前既Day 1相先↓↓因為之前用ZINO增長睫毛精華已經有效果, 所以都長架

我用『Sorme速效增長睫毛膏‧睫毛滋養修護液』最想得到既效果係【濃密】, 希望眼頭既睫毛可以多d~~

用40天後再upload『Sorme速效增長睫毛膏‧睫毛滋養修護液』的效果

http://www.sorme.hk/e/default_home.asp
(官網資料) ↓ ↓ ↓速效增長睫毛膏 - 睫毛滋養修護液 (Code: U03)ULTRA LASH LENGTHENING MARCARA -
Conditioner (Clear) 9.5 g
請即體驗 40 天的驚人效果 含維他命E和可可巴油平滋養毛與毛囊。含天然蜜柑香橙的果皮精華油令睫毛柔軟富彈性。含天然絲蛋白、氨基酸和維他命B5營養及強化毛的生長,使睫毛不再稀疏脆弱,豐盈增長的睫毛,40天內見效。

温馨提示 1. 開封了的睫毛膏,絕對是細菌滋生的温床,為安全計,已開封一個月的睫毛液,即使未用完,亦建議更換一支新的睫毛液(咁樣一支就好貴喇, 不過我就緊係唔會咁
浪費喇, 起碼用返2至3個月喇),確保衛
生和減低眼睛受感染的機會

2. 開封新睫毛膏時,最好先在裝上貼上標籖,標示開封日期,提醒自己須定期更換新睫
毛膏;
3. 使用前應先徹底清潔雙手;

4. 使用時,如睫毛刷誤觸眼睛,應立即用清水沖洗;
5. 使用後須盡快扭緊瓶蓋,減低睫毛刷及睫毛受污染的機會;
6. 產品不宜儲存在潮濕和高溫的環境,並避免被陽光或熱力直接照射。

拯救脆弱、稀疏、短睫毛

沒有留言:

張貼留言