2009年11月15日 星期日

銅鑼灣shopping day

14 Nov 2009
今天的目的『黑色長BOOTS』
只因小妹一次話爛左3對BOOTS,最搞笑係3對BOOTS爛既地方都唔同
所以我點都要買返對長BOOTS,因為我得返短BOOTS咋
今日差不多整個銅鑼灣都俾我行晒~~~
一個人行好悶既,所以我都叫左個FD黎陪我,真係多謝你陪我行左咁多個鐘!!
我買BOOTS係一個好麻煩既人,我會睇中就問下個PRICE,THEN記住繼續去睇,我今天去左銀座、東角、總統、SOGO、地帶&金百利,行到我無晒力!!本身應承左男朋友行完就買糖水去佢工作既地方,點知我真係好累‧‧‧最終都CALL佢話佢知〝唔買喇!〞SORRY呀>O<
講晒今日既戰利品先→
係銀座買的韓國貨【高腰裙】
因為第一次買高腰裙,所以係度問下你地,上身應該襯咩架?﹝希望大家擁躍答我THX

THEN MY FD話要去SOGO買PLAYBOY
SO我就陪她去~~~~
係SOGO行左好耐呀!
我就係SOGO真係睇唔中BOOTS
不過就係ANS睇到個袋好靚就即刻諗起20號媽媽的生日禮品
所以諗左一陣就買左喇
希望媽媽會中意,唔好好似上次送俾佢既袋的下場‧‧‧

金百利係我的最後一站
一直諗緊金百利定地帶個對好‧‧‧‧
最終都係揀左金百利呢對↓ ↓ ↓
因為金百利呢對女人味過地帶個對

係羊皮黎的~~~

高踭係我的最愛

後面有蘇蘇,行既時候搖搖下,好可愛

行得好開心,好彩都買到一對
下個月既目標就係『啡色中BOOTS』

沒有留言:

張貼留言