2009年11月2日 星期一

試飲報告=Charming Enzyme酵素液

首先再多謝theZtyle.com & 卓悅 & Charming Enzyme
給我一個試飲既機會~
已經試入左12.5天喇~
試飲到deadline 11月1日先report~哈哈

首先講下它的外型 : 流線型設計(好似講緊車咁)
一睇落就好似日本既米酒咁~
好大支架有750ml咁多(所以都幾重架)
樽上面個透明量杯
每一次飲的份量係30ml, 量杯岩岩就係30ml, 好方便
即係一支可以入到12.5天
(一次的份量)
我的保存方法 : 放置陰涼處, 不過就唔會放置雪櫃, 總覺得放入去再攞出黎飲會變壞, 一冷一熱嘛!!!

何謂酵素?
「酵素」是一種很特殊的複雜性蛋白質,它在人體內擔任新陳代謝中各種化學變化最重要的媒介體,負責人體細胞的代謝、更生、體內物質分解及消化等生理活動(咁即係可以加快新陳代謝)。身體中酵素的多寡與其運作情形,和人體的青春、健康、老化與疾病息息相關。

係Charming Enzyme的網址http://www.charming-enzyme.com/
熱爆台灣 口號<一日兩杯 全日輕鬆哂>
Copy From網站:
百份百台灣製造的Charming Enzyme 亮麗天然植物複合酵素液,嚴選當季高山植物、新鮮蔬果、野菜、種子類、根莖類、芽菜類、靈芝、珍貴菇蕈類、天然海藻類,並加入珍貴天然本草等共百餘種植物,再配合日本最新科技益生菌種,遵古法精釀而成。身體有效補充及吸收酵素後,有效調節新陳代謝,對排毒、美顏(其實我想試飲都係想美顏)及修身,都極為有效。
它說可改善[睡眠質素], [面色], [精神], [腸胃], [便便暢順程度], [身體輕盈度/水腫情況]

首先緊係講左我既生活習慣 > >
飲食習慣 : 08:45早餐 - 麥片一杯, 13:00午餐 - 帶飯or飯盒, 20:00晚餐 - 媽媽煮的
運動量 : 不運動的(平時都係趕時間就會跑返公司, 咁算唔算運動呢?)
睡眠質素 : 睡眠質素幾好的, 唔會訓訓下自己醒, 係一覺訓到大天光型, 不過lunch hr就會想訓, 同埋01:00之後訓既話, 多數第2日(07:00起身)都無精神, 常常會有"釣魚"既情況出現
身體狀況 : 手腳冰冷, 體質較虛, 常常好似肚"脹脹"咁

試飲Charming Enzyme 12.5天的效果
第1天 - 一倒出黎就覺得好杰, 不過我都想試下唔加水既味道係點一飲(好細口架咋)第一下既感覺"好酸"之後就覺得"好甜", 又酸又甜都係加5份水好d(溫水, 因為我戒凍飲中, 咁對身體好d), 加左水真係易入口好多
睡眠質素&精神 : 應該都幾好架, 因為就算有夜訓情況第2天都仲好精神
面色 : 飲左8天面色比較Day 1為明顯望落係無咁暗的, 而且我既敏感性皮膚的泛紅, 好似無咁明顯, 而且皮膚望落緊緻左添, 睇唔睇到個眼袋都無咁明顯呀連眼袋都搞得掂呀!!!!!!!!!(圖示)
(Day 1) (Day 8)
(Day 10)
腸胃&便便暢順程度 : 之前1至2天先會有1次便便, 飲後每天都有便便, 而且有時1天唔止1次添而且係非常暢順!!!
身體輕盈度/水腫情況 : 飲了10天, 下腹不再有"脹脹"的感覺, 所以亦無"重重"的感覺, 水腫問題我就試唔出喇!!
身體狀況 : 依然手腳冰冷, 身體輕盈了, 不過就唔覺瘦左!!
美顏 : 效果唔算顯著, 我諗改善皮膚, 它要飲2至3支先會見效
瘦身 : 明明之前低腰要29吋, 依家28吋咋(唔知係唔係因為無左"脹脹", 所以瘦左呢?)

(最高為5粒)
精神 : (夜訓都不會沒精神, 不過都係唔好太夜訓呀對皮膚唔好)
便便暢順程度 :
身體輕盈度 :
面色 :
瘦身 :
美顏 :

總結 : 各方面都有提升, 精神好左、便便暢順左、面色紅潤左、下腹已無"脤脤"等等, 不過1個月真係要買2.4支先得。Charming Enzyme酵素液解決腸胃問題及精神問題最為顯著, 如果有腸胃問題呢支真係幫到手!!!!

沒有留言:

張貼留言