2009年11月29日 星期日

甲之美妝~第一次與大家玩甲

今日係第一次甲之美妝既活動
好高興見到blogger, 不過我今日記到既名真係唔多
only記得技安小姐, bear, 吳師奶.....(sorry other 2位sis既名我唔記得喇......>o<麻煩話返我知個名呀>o<)
今天大家既工具&甲油 - 大公開


其實好多都係技安小姐, bear, 吳師奶, 其中下面十幾片板都係吳師奶架
勁呀!!!我都俾佢引到我都想去買呀

我地一開頭個個都用10隻手指試色
試到岩就開工喇~
技安就試金簿, 仲用顏料畫間tim
另外有位sis就有bear幫佢整甲
我就有吳師奶教我印甲
今日我終於印到甲喇多謝呀!!!
最後自己一手整既製成品

好開心呀~~~
好希望快d有下次活動
幾時有團購呀!?好想訂OPI某d colour呀~~~~

沒有留言:

張貼留言