2009年11月27日 星期五

幸福的一晚(下)

係時代廣場影完下一站就係海港城喇~
我地就緊係去坐船船過去喇﹝總覺得舒服d、浪漫d,而且又唔趕時間﹞
我係船度仲勁白癡添將他的手當琴咁彈
嘻嘻哈哈好快就埋岸﹝我都未笑夠就落船喇
一落船就緊係去見海港城的花仙子喇
整條通往海港城既路都是人,都是相機,都是腳架
整條路都係閃閃令令的,有好多花仙子
PHOTO↓↓↓↓

上面的花仙子會係花瓣中展出,亦會包裹係花瓣內
每個花仙子手中都係不同既樂器


其中呢個花仙子係最難影,因為她的手會不停郁動


成個雪人小朋友咁~好可愛呀


呢個係可以入去影的,不過就要俾錢,我就無入去影喇,因為我覺得咁樣仲靚過有人係入面
不過我就見到好多畢業生著晒袍入去影


我一行到去海港城樓梯上既佈置就
〝好靚呀!!我要影佢地!!〞

影完了~
男朋友就話行星光大道
出發‧‧‧

期間我地見到特色船就即刻影低佢
不過佢實在太難影喇=.=
男朋友影緊我就望下艘船
〝張保仔〞船身係咁寫架~
咁未即係海盜船

then又一合照公開~哈哈!!


不過我行左一半既路程就好累喇
今日實在行得太多路喇~
就同男朋友話『不如行返轉頭囉!好累喇!』
他『你唔覺得行晒佢再返轉頭浪漫d咩?』
其實聽到好開心,不過我真係好累‧‧‧
me『咁我都行左一半喇!你都係想2個人舒舒服服,輕輕鬆鬆咁散步je,而且行到有d凍』
他即刻就係我膊上蓋上他的外套﹝好溫暖啊
行到starbucks就坐低飲下野先

starbucks x'mas之選「黑櫻桃朱古力咖啡」
男朋友話好勁櫻桃味wor
而唔飲coffee既我又係飲例牌
「綠茶牛奶」一定要脫脂milk

之後我地就坐船船返去喇~
諗住係船度自拍下喇‧‧‧
點知搖得張張都濛晒

不過都仲見到樣呀

成晚都有人錫,有人照顧,好開心!!
Finish

沒有留言:

張貼留言