2009年11月26日 星期四

幸福的一晚(上)

2009年11月25日(星期3)
今天男朋友放假,佢仲話同我去時代廣場&海港城影相相
所以係我公司樓下接我收工
then因為我實在太肚餓喇所以去左公司附近既八方雲集食鍋貼
跟住就行過去時代廣場影〝幾米〞作品喇
開始去相~~~


一望到佢就諗起〝四眼雞丁〞哈哈




﹝你好得意呀


第一次公開男朋友樣貌佢又係度扮型~~(悄悄話“淨係yahoo blog先有他的photo,other無架)
我就唔理佢喇!!個公仔咁型,我就梗係咀晒佢一啖先喇


搵到雞丁公仔影相喇~~


時代廣場最後一張
下集會轉移去海港城‧‧‧

沒有留言:

張貼留言