2009年11月6日 星期五

甲油印印

記得好似3個月前同男朋友係MK行街既時候見過"甲油印印"
當時only見到人地買&係格仔見到, 覺得好得意, 好新奇
不過就無意想買住
之後網上就好多人都有買黎用,
仲有好多幾好既回應,
令我有d心思思想去買, 不過我淨係記得MK先有,
香港人的我真係好少過九龍的.............................
所以諗住邊日行開MK先會去買

點知係前日........
男朋友陪我食完個lunch,
佢就要去MK搞長洲之旅的事
then 6點就係公司樓下接我收工喇~~
我見佢手度有3包野咁多, 我就梗係問下佢買左d咩喇~
他 "呢個係XX的生日禮物(前晚要同人慶祝生日), 呢包係銅鑼灣地帶派, 試下呀!!!"
我 "哦~~~~~~"
他 "呢袋就係你既!"
我 "咩黎架?"(因為袋裡有袋)
他 "拆黎睇下未知囉!"
我望一望個袋, 睇睇個外型.........
我 "我知喇!!!係唔係印指甲個d野呀?"
他 "嗯!!"
我 "多謝!!"

去圖>>>>>>>>>>>>

雖然我唔知呢set野要幾多錢~
不過我都好開心
因為他有心記得我的喜愛, 例如"甲油印印, 紫色, 粉紅色....."
4片既圖案都唔同架
遲幾日試下先

沒有留言:

張貼留言