2009年11月1日 星期日

十月最後一天購物日_香工

10月31日星期六
心諗 "收工之後無咩野做, 做咩好呢?"
my fd 心諗 "今日放假, 有咩做呢?"
咁岩我就call佢, 咁就造就了 "十月最後一天購物日_香工"
今次係我第2次去香工
仲記得第一次去既時候, 我同my fd都不太熟識香工
根本就係每一間都入咁滯
所以第一次由2點行到7點幾呀~
勁累
今次我地只係用左差不多3 hrs就行晒B座
而且月尾資金真係唔多, 要計住咁買!!
所以今次我地2個睇中左既東西就會即刻mark係簿
mark低 = where how much 款項
行完就諗諗應該買邊樣
最後我買左4樣東西

Tube Top黑色$150.- (Sales話係特價)
我揀左M size, 因為見個Sales咁瘦佢都係著M size, 點知返home試既時候就有少少鬆, 不過都仲著得到, 大家可以睇下最底的2張圖, 幫我睇下fit 唔 fit
(正面, 它是有點厚度的)
(背面, 直落拉到尾的拉鏈)
(近鏡, 清楚睇到它的質地)

紫色絨布花花腰帶 $39.-

我之前係cwb既擺街邊既車仔見到已經想買, 不過它竟賣$100/2條,
我又無睇中第2條, 所以無買到, 點知係香工搵到, 仲平咁多添,
又唔駛2條買, 又平過$50.-我就緊係即買喇

白色挺挺的泡泡長袖Tee(韓國貨*Sales話的) $69.-

薄薄的, 方便襯衫&方便打底
著上身唔會有"鞋"既感覺, 著上身幾舒服的!!軟軟的!!

黑色毛毛短裙(韓國貨*Sales話的) $200.-
(正面)
著上第一d都唔會吉肉, 好舒服, 而且它有內喱的!!唔會透!!
(背面拉鏈)
(近鏡, 清楚睇到它的質地)

試身照(不過腰帶就無試喇~)


行到5點幾就回家喇~~好累呀>o<

沒有留言:

張貼留言