2009年11月23日 星期一

2012末世預言


2012末世預言
簡介
導演羅倫艾默烈治( Roland Emmerich )繼《明日之後》再打造驚世災難片《2012 末日預言》,尊克鍚克( John Cusack )飾演的學者設法阻止瑪雅曆法預言的世界末日發生,全人類攜手對抗這場絕世浩劫的降臨......其他演員包括:阿曼達比蒂( Amanda Peet )、丹迪紐頓( Thandie Newton )、活地夏里遜( Woody Harrelson )。《2012 末日預言》以瑪雅曆法預言的世界末日為背景,根據瑪雅曆法,地球已歷經四個太陽紀,而每一紀結束之時,均會發生全球性的大災難。我們現正處於第五太陽紀的末期,瑪雅曆法預言第五太陽紀將於2012年12月21日前後結束。

本身小妹我對於災難片真係無乜興趣,因為我都係中意睇喜劇呀、笑片呀既外語片,不過男朋友既朋友叫左佢去睇,我無理由唔跟埋去架﹝男朋友一個月先得4日假,即一個先見得4次咁少﹞,咁我做膽粗粗跟埋去睇!
未睇之前,我以為我會睇到好悶,因為我未睇過呢類片,點知‧‧‧
我第一次睇災難片的感覺:
個心好唔舒服
仲喊wor
而且捉得男朋友隻手好緊﹝因為有d驚﹞
要珍惜現在所擁有的

評語:
總括黎講,係一部值得睇既戲。只係它的地裂場面有點兒假,同埋個災難速度與走難
速度真係有問題,不過劇情緊湊,無悶埸!知情者與家人既告別,就即刻令我喊晒!

沒有留言:

張貼留言