2009年10月30日 星期五

試用報告 - Mane ‘n Tail保濕配方系列


保濕配方洗髮露
Deep Moisturizing Shampoo
藍色的乳狀
本身佢話"加水起泡,再擦到頭髮上,再用清水洗淨", 不過我覺得起泡唔係起得好多泡, 所以我都係照舊搽上頭, 而且它係頭上都可以起到泡
含深入滋潤角質層的水解蛋白、維他命原B5、維他命E等精華元素
即時補充所需養份及水份,由底層重建髮質,締造健康髮囊,減少掉髮
於秀髮表面形成滋潤鎖水保護膜,預防秀髮開叉折斷
有效修護因造型用品、電髮、染髮及熱髮器帶來的損害
集滋潤及修護功效,令髮芯煥發自然亮麗的光澤

保濕配方護髮露
Deep Moisturizing Conditioner
藍色的的乳狀
本身佢話"加水起泡,再擦到頭髮上,再用清水洗淨", 不過我覺得它起唔到泡咁, 所以我都係照舊搽上頭, 感覺我好好呀!!護髮露我都係覺得就咁搽上去係最好~
含豐富蛋白精華及強韌髮絲元素,滋潤髮芯並修護受損髮絲
質感輕柔,有效全面鎖緊水份於角質層,預防秀髮開叉折斷
修護受損之鱗狀表層,使秀髮回復柔順易梳

首先講講我的頭髮問題先
1. 會有過多油脂, 頭頂會有扁塌及有頭皮的情況
2. 因為電過髮, hair受傷了, 有蓬鬆問題
3. 成日吹頭, hair好乾
4. 而且常掉髮

After 2 week's FEELING
第1次用Shampoo既時候, 捽既時候感覺cake cake地咁, 沖洗完都係咁(同經典配方一樣)
第1次用Conditioner既時候, 就已經即刻覺得hair滑左(同經典配方一樣)
用到第3次Shampoo, 捽既時候已經無cake cake地既感覺, 應該係hair改善中(同經典配方一樣)
順滑: 覺得my hair順滑左, 真係做到"柔滑不打結"(Conditioner真係值得一讚)
減少脫髮: 較經典配方遜色, 唔覺得佢可以防掉髮(用經典配方好好多)
開叉: 因為之前cut hair, 所以cut晒d開叉位, 依家無開叉, 用左2week都無開叉情況出現
my hair吹完覺有d乾(夠滑唔夠潤)

頭油問題有少少改善, 不過都係經典配方好d
用Mane ‘n Tail的經典配方洗頭水較保濕配方好, 尤其去頭皮個part

回購度:(5顆為最高)
順滑度:(最勁就係呢隻)
減少脫髮度:
滋潤度:

總結: 用完呢2支我會轉返經典配方
如果有sis用開保濕配方而有覺得好用, 我可以低價讓出~
有興趣既sis可以私留給我!!!

沒有留言:

張貼留言