2009年10月9日 星期五

試用報告 - Mane ‘n Tail經典配方系列

再次多謝愛麗絲 & Mane ‘n Tail給我的試用裝
經典配方洗髮露
Original Formula Shampoo
白色的乳狀
本身佢話"加水起泡,再擦到頭髮上,再用清水洗淨", 不過我覺得起泡唔係起得好多泡, 所以我都係照舊搽上頭, 而且它係頭上都可以起到泡

經典配方護髮露
Original Formula Conditioner
黃色的的乳狀
本身佢話"加水起泡,再擦到頭髮上,再用清水洗淨", 不過我覺得它起唔到泡咁, 所以我都係照舊搽上頭, 感覺我好好呀!!

首先講講我的頭髮問題先
1. 會有過多油脂, 頭頂會有扁塌及有頭皮的情況
2. 因為電過髮, hair受傷了, 有蓬鬆問題
3. 成日吹頭, hair好乾

After 1 week's FEELING
第1次用Shampoo既時候, 捽既時候感覺cake cake地咁, 沖洗完都係咁
第1次用Conditioner既時候, 就已經即刻覺得hair滑左
用到第3次Shampoo, 捽既時候已經無cake cake地既感覺, 應該係hair改善中
順滑: 覺得my hair順滑左, 真係做到"柔滑不打結"(Conditioner真係值得一讚)
減少脫髮: 尚未見到效果
開叉: 因為之前cut hair, 所以cut晒d開叉位, 依家無開叉, 用左1week都無開叉情況出現
my hair吹完都唔覺好乾
Conditioner比較我以前用的好, 因為以前的用完沖洗完都仲感覺油油的(小妹不喜歡),第2朝起身仲會有頭皮tim, 不過Mane ‘n Tail的Conditioner沖洗完唔會感覺太油, 而且第2朝起身無
頭皮
頭油問題係有改善了的
我之前用過好多隻去頭皮洗頭水都無用, 好多都係電視上賣行晒廣告架, 不過對我都係唔work, 用Mane ‘n Tail的洗頭水就真係少左好多

回購度:(5顆為最高)
順滑度:(最勁就係呢隻)
減少脫髮度:
滋潤度:

沒有留言:

張貼留言