2009年10月17日 星期六

與同事lunch之龍門

係newspaper上知道龍門做埋10月就會關門大吉喇~
又因為我的工作地點係灣仔集成附近, 所以過去lunch都有時間的~~~
其實我一次都未去過龍門飲茶
如果它不是關門大吉, 我諗我應該唔會去試~~
入到去要自己搵位, 真係好"旁"惶(有無人可以話我知個"旁"字係點寫架?)
好耐未過係酒樓自己搵位喇, 多數都派飛架嘛~~
有對外國人好好咁食完就讓俾我地坐喇~
去攞點心既時候係搾住張卡去的(唔係劃紙佢地送黎)
舊式真係唔同d...........................

食完其實覺得無乜特別
點心款又唔多
點心又唔係特別好味
炭燒叉燒又唔熱, 仲好鹹tim
感覺唔好, 不過見都最後一次lo, 無所謂喇!!!!!!!



byebye~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言