2009年10月8日 星期四

敗了秋冬濕潤之選DR WU玻尿酸保濕水凝霜

踏入秋冬,我的皮膚開始進入秋冬皮膚 = 《乾》《乾》《乾》《乾》《乾》《乾》
入秋開始我的皮膚已經有響起警號,開始有d甩皮喇
年年都係咁,好早就知入秋,再耐d就會上粉有困難
我個鼻既甩皮情況會係最嚴重
所以我今年依家岩岩出現少少甩皮情況,就想即刻作出滋潤,希望令甩皮情況有大改善
之前係『
女人我最大』,而知道Dr. Wu,而且覺得幾好,所以就去左LCX諗買玻尿酸保濕微導面膜,想試下它有幾薄幾貼,點知‧‧‧
ba話缺貨中‧‧‧要到10月底先返貨
心諗:我的皮膚等唔到wor,點算好呢?
跟著我就同個ba講我既問題
咁個ba就介紹左都係〝
保濕護理系統〞既產品 ─ 玻尿酸保濕水凝霜


玻尿酸保濕水凝霜

INTENSIVE HYDRATING GEL WITH HYALURONIC ACID
為敏感與乾燥肌所特別研發,內含豐富的海洋膠原蛋白、玻尿酸,透過DR.WU特殊的微導傳輸系統,能改善暗沉長時間保濕並鎖住水分,展現肌膚水嫩完美狀態。
容量 : 30ml
主要成份 : NASHA級玻尿酸、海洋膠原蛋白、活性酵母精華、潮汐帶綠藻萃取
適用膚質 : 一般及敏感性膚質
保存方法 : 避免置於陽光直射處,並存放於陰涼處。

產品功效
專為敏感及乾燥缺水肌膚所設計的高效保濕水凝霜,強效保濕鎖水配方,質地清爽細緻,吸收迅速,含豐富的海洋膠原蛋白、玻尿酸及多種植物萃取精華,透過DR.WU特殊的微導傳輸系統,有效釋放活性成份,改善暗沉鎖住水分,常保肌膚健康柔嫩有光澤,展現水嫩、緊緻、有彈性的完美狀態,還可當晚安面膜使用〈呢個就係我最想要既野喇,因為我係想買MASK

產品簡介
*NASHA級玻尿酸 Sodium Hyaluronate
可抓住高量的水份,能在肌膚表層形成一道水分子網膜,維持並加強角質層保水機能,確實達到強力鎖水保濕的效果。
*海洋膠原蛋白Oceagen® (Soluble Collagen)
增進肌膚緊緻彈性,改善粗糙、鬆弛老化現象,加強保濕功效,使肌膚光澤柔嫩有彈性。
*活性酵母精華Yeast Extract
促進肌膚活化,具有修護功效,使肌膚恢復緊實、有彈性的細幼膚質。
*潮汐帶綠藻萃取 Codiavelane®
天然保濕因子協助肌膚不斷補水,長時間補充滿滿的水份。全天候保濕防護,賦予肌膚細滑膚感。

使用方式:
每天早晚使用,臉部清潔後,依使用步驟取適量於手掌心,輕輕按壓於臉部及頸部肌膚。

使用順序:(亦可當晚安面膜使用喔)
卸妝清潔→舒緩液→玻尿酸保濕精華液→玻尿酸保濕水凝霜→防曬隔離

注意事項:
避免產品入眼若不慎入眼,請以清水沖洗。使用時如有皮膚刺激出現,請停止使用並聯絡皮膚專科醫師。

其實個ba話厚敷就可以當做sleeping mask既時候我不知幾開心!!
而且佢係無油,無香料,無添加,不含酒精
吸引死我
個ba話當mask:搽完自己既精華就可以塗一層厚d就訓得架喇!!如果當日霜就搽薄薄一層,按至吸收晒為止。
之後ba試係我手上,一搽我自己塗開它‧‧‧好水架!!吸收得幾快架!!
不過它不是勁爽身,不過又不是lup,尚算爽身,感覺就像有一層薄膜咁!!
咁我就敗左它回家了!!

希望幫到我喇!!不過我都仲會買玻尿酸保濕微導面膜的!!
我會再搵地方買Dr. Wu玻尿酸保濕微導面膜去試的
ba仲送左4包sample俾我 - 2包玻尿酸保濕精華液 & 2包活性碳深層淨化面膜
買得好開心而且個ba都唔係好handsell

用返1個星期先寫下試用感篇

沒有留言:

張貼留言