2009年10月21日 星期三

領取左Charming Enzyme酵素液試飲

首先多謝theZtyle.com & 卓悅 & Charming Enzyme
給我一個試飲既機會~
收到信就去左尖沙咀換信喇, 點知原來咁難搵,
因為我真係唔熟識尖沙咀,
搵到商場已經好勁,
係要係商場再搵鋪仔, 對我黎講真係有d難度,
我係個商場轉左一個圈都唔係好知係邊,
最終都係問人我真是一個路癡!!!
換左信再去MK既卓悅領取

好大支呀750ml
佢地係唔俾袋, 好彩我自備左大袋, 因為係be睇到sis去攞要帶袋咋
樽上面個透明膠杯, 係一個量杯
每一次飲的份量係30ml, 量杯岩岩就係30ml, 好方便
(一次的份量)

何謂酵素?
「酵素」是一種很特殊的複雜性蛋白質,它在人體內擔任新陳代謝中各種化學變化最重要的媒介體,負責人體細胞的代謝、更生、體內物質分解及消化等生理活動。身體中酵素的多寡與其運作情形,和人體的青春、健康、老化與疾病息息相關。

係Charming Enzyme的網址http://www.charming-enzyme.com/
它說可改善[睡眠質素], [面色], [精神], [腸胃], [便便暢順程度], [身體輕盈度/水腫情況]
試飲2個星期後report~~~~

沒有留言:

張貼留言