2009年10月20日 星期二

新裙配即買新外套

前日lunch我又去逛逛我平時去開個間shop
入到去掃一輪,毛毛衫好定裙好呢?
最終我都係揀左裙↓↓↓


因為佢可以多配搭, 而且薄, summer都可以著!!!!
是日配襯:

襯得可愛d見男朋友
點知出到街先知唔夠暖,不過趕緊返工,所以無理到!
男朋友是日放假,好開心他特登早d起身陪我食個lunch
仲去左36樓食添‧‧‧SWEET
食完lunch仲有d時間行下街街
又去逛我平時逛開的那裡~~~~
我同男朋友都未行到個間shop就一齊望到同一件毛毛外套
仲一齊話『好靚呀白色個件』
咁男朋友就話『咁入去睇喇!』
一入到去老闆娘就話我襯得幾好﹝尋日先係佢度買完條裙,今日就即著﹞
掃一掃間鋪既其他衫之後,最終都係攞返件白色毛毛外套睇
男朋友『試上身睇下~』試左上身‧‧‧
男朋友『問下幾錢?』
老闆娘聽到之後『好抵$280』
男朋友『咁要囉!』
我『吓?』
男朋友已經攞左錢出黎俾錢喇
好開心

之後老闆娘仲叫我多D帶他黎,因為他夠爽快!!
因為整個買衫過程 ─ 又入到至買埋件衫,只係用左3分鐘到咋
他怕我凍,所以我仲著住走添哈哈!!

著後感:
它浮誇,不過背部無毛毛,所以浮誇帶點平實,
毛毛雖然只有前半,不過保暖程度都唔差,它可算是一種裝飾,
有毛毛既地方係暖暖的!!
因為我係只會覺得凍,好少覺得熱既人﹝因為身體較差~﹞
所以我依家開始著呢類型都OK§§
而且著上身唔會太臃腫,我好中意
多謝收看

沒有留言:

張貼留言