2009年10月13日 星期二

終於買到新的ADO Schedule 2010

踏入10月開始入秋喇, 大家小心身體呀!!!!著多件衫喇~~
到了10月又係搵schedule既時候,
原本係灣仔集成買開的~~
點知...........................執左wor
then搵左好多地方都無ADO
有一晚同個fd行街, 去開銀座
竟然俾我搵到wor~~
而且呢間既ADO不是only賣ADO既schedule,
仲有file, pen, 衫, 毛巾仔, 飯盒等等tim~~
揀左陣都係揀返呢個size~
去相>>>>>>>>>>>>>>>>

今次呢本係無貼紙送的, 不過老闆好好咁, 準備左d貼紙送俾我地
好細心啊!!!!!!!!!!

俾大家睇下呢2年的ADO schedule

我的ADO MIZUMORI SCHEDULE

I LOVE IT

我仲留左電話俾個老闆, 因為她講遲D會返ADO既衫衫~~~
我真係好想睇下, MAYBE I WILL BUY

沒有留言:

張貼留言