2009年9月12日 星期六

《蘋果的化妝箱》一周年 二百萬 慈善美妝嘉年華 x 海港城 會場篇

活動 : 《蘋果的化妝箱》一周年 二百萬 慈善美妝嘉年華 *
日期 : 2009年9月11日
時間 : 晚上7時 至 9時
地址 : 九龍 尖沙咀 廣東道 23號 馬可孛羅太子酒店
位置 : Beijing Room (II- III)

首先就梗係多謝Meling既《蘋果的化妝箱》抽中左我喇~~繼而就多謝海港城安排喇!!!
今晚有對上個次BE X Estēe Lauder美研班, 我今次醒目係be join埋Blogger一齊去,咁我一定唔會搵錯地方喇
上到去已經有得入喇~~~有位姐姐幫我地登記,仲寫低name & tel no for抽獎﹝不過無乜抽獎運既我,又係無份真係好羨慕抽中Dior & JS make-up Gift既SIS﹞寫完抽獎紙就要捐款喇↓↓↓就是這2個箱喇﹝左捐款箱,右抽獎箱﹞

搞掂晒之後我就掃一掃個場先
有AVEDA→

有Barbie→

有MAKE UP FOR EVER﹝影埋自己入鏡添完全留意唔到﹞→

有shu uemura→

有Lola→

行到KBNZO仲有得影〝即影即有〞添~~
啜啜咀先哈哈!!

THEN去左MAKE UP FOR EVER畫閃令令既〝ROSE〞

亦去左Barbie整指甲,不過時間緊迫,淨係印到一隻‧‧‧仲要自己郁左少少,所以花左少少﹝右邊先係真實COLOUR﹞

仲有2位SIS都有畫架↓↓↓

係shu uemura化既眼妝﹝請不要介意我的面油
化妝姐姐用左好閃既假眼睫毛癡係MY EYE度﹝好開心呀!第一次癡咁閃既假眼睫毛﹞完全閃爆

最後每人仲有一大袋Gift Bag!!!
再次多謝蘋果的化妝箱既Meling&海港城
下一篇blog就寫個Gift Bag喇!!!

沒有留言:

張貼留言