2009年9月27日 星期日

給SIS練妝既PHOTO (2)

昨天給sis練妝既相, 不過影既時候已經返左home lu~
本身sis幫我整左個好靚但好複雜既新娘頭, 不過我唔記得左帶相機,
so無影到
今次都係用左我最中意既紫色做眼影
今次個sis差不多全部都係用手上(e.g.上粉底, 上眼影)
之後d sis都會因為衛生問題而用掃 or 樸上
不過我此終覺得用手上係貼d
今次個sis係用RMK既霜狀粉底的
因為自己未試過而今次有得試下~好開心!!
開頭以為它會好厚, 不過唔知係唔係用手上既關係, 我覺得薄&貼bor~
它過左4個鐘到就出油喇, 都幾嚴重tim(可能我係敏感+油+混合呱)
不過就無be sis所講既變暗bor~
最後sis幫我整左條馬尾出街(係用夾出來的), 因為sis整完個頭, 拆返個頭好爆
男朋友見到我呢個頭唔認得我囉
佢話我好少咁樣"窄"起d頭髮wor~
不過佢都有讚賞[你個look成熟左, 高貴左!!]


真係好中意做練妝MODEL, 每次都有不同既驚喜
今次2個不同髮型我都好中意, 仲諗緊結婚既時候整第一個sis幫我整既頭tim!!
因為感覺第一個整既髮型好Q好得意
最衰無影到, 如果唔係可以俾sis睇下

如果有sis需要練妝MODEL可以找我呀~

沒有留言:

張貼留言